Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
studiemiep schreef:@Hoppje nog 1! zozo doe maar luxe. Welke heb je nu en hoe bevalt die.
(ik ben heel blij dat ik voor een jaar een "leen" zadel van hem krijg..kan ik deze tenminste goed uitproberen en dan omruilen voor een opmaat gemaakte)
Hoppje schreef:studiemiep schreef:@Hoppje nog 1! zozo doe maar luxe. Welke heb je nu en hoe bevalt die.
(ik ben heel blij dat ik voor een jaar een "leen" zadel van hem krijg..kan ik deze tenminste goed uitproberen en dan omruilen voor een opmaat gemaakte)
Ik heb precies hetzelfde gedaan als jij. Een jaar geleden kwam hij bij mijn jonge paard een zadel aanmeten, maar omdat hij nog teveel zou veranderen raadde hij af om een nieuw zadel aan te schaffen. Toen heeft hij een tweedehands zadel van zijn eigen merk passend gemaakt. Hier mocht ik een jaar mee rijden, na een jaar zou hij dan terugkomen om een nieuw zadel op te meten. Voor het andere zadel zou ik dan nog hetzelfde geld terugkrijgen. Echt een super service dus![]()
Welk model ik nu heb weet ik eigenlijk nietWel een diepe zit en veel kniewrongen (?!?) Ik denk ook de SB als ik de foto's van andere bekijk....
Hij bevalt echt super goed, paard ging ook een stuk fijner lopen! Hij was voorheen weleens wat rillerig met opzadelen en een beetje nijdig/angstig, daar heb ik na de aanschaf van de AB zadel geen last meer van. Wel blijft hij een beetje op zijn hoede hahaMijn eigen zit is ook een stuk vooruit gegaan, mijn benen liggen stiller en zit een stuk rechter.
Heb al een mailtje gehad dat hij 2 november langskomt. Nu maar hopen dat hij niet afzegt want ik moet er wel speciaal vrij voor vragen