Ik weet nog niet zo goed of ik het leuk vind

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FleurSandro schreef:Sienna op een haflinger. Eindelijk aan de collectie toegevoegd. Altijd al spijt gehad dat ik deze niet had gekocht. Nu van een vriendin over kunnen nemen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lavitabella schreef:Oretha schreef:Die Sienna is heel gaaf op de haflinger. Zeker in combinatie met bruin tuig![]()
Heeft iemand ervaring met de Lemieux gel-tek dressuur singel?
Ik heb de anatomic curve. Ik vind het een hele fijne zachte singel. Hij is wel erg snel vies van zweet maar dat is wel makkelijk schoon te maken.
dieseltje09 schreef:FleurSandro schreef:Sienna op een haflinger. Eindelijk aan de collectie toegevoegd. Altijd al spijt gehad dat ik deze niet had gekocht. Nu van een vriendin over kunnen nemen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Te grappig dit, ik vind de Sienna op mijn haf weer het net niet. Terwijl die op jouw lichtere wel goed staat![]()
[ Afbeelding ]
Oretha schreef:Lavitabella schreef:
Ik heb de anatomic curve. Ik vind het een hele fijne zachte singel. Hij is wel erg snel vies van zweet maar dat is wel makkelijk schoon te maken.
Wellicht helpt het om zo'n bont hoes eromheen te doen? Die kan je makkelijk wassen en je singel blijft schoon?
dieseltje09 schreef:FleurSandro schreef:Sienna op een haflinger. Eindelijk aan de collectie toegevoegd. Altijd al spijt gehad dat ik deze niet had gekocht. Nu van een vriendin over kunnen nemen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Te grappig dit, ik vind de Sienna op mijn haf weer het net niet. Terwijl die op jouw lichtere wel goed staat![]()
[ Afbeelding ]