PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 12:41

anoukwendy schreef:
Mylene_vw schreef:
Zijn er hier mensen die bandages gebruiken? Ik vind het altijd wel mooi staan, maar ik hoor altijd dat het ‘slecht’ is omdat de benen warm worden.
Maar dat is met de peesbeschermers met bont dan toch ook?
Ik zou het eigenlijk wel een keer willen proberen

Ik heel af en toe, maar zn benen zijn niet warmer dan met normale of bontbeschermers. Bandageren gaat trouwens bijna net zo snel bij mij

Dat onderzoek heb ik trouwens ook gezien, scheelt 2 graden bij het onderzoek wat ik gezien heb.

Bedankt voor jullie reacties! Maak jij gebruik van onderlappen? Ik zag dat dat meer bescherming biedt.

XiiaaooNaa

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 12:48

Ik gebruik bandages echt alleen voor shoots.
Gewoon teveel gedoe die dingen hahah, en idd niet gunstig voor de benen.
Maar een keer kan geen kwaad vind ik. :D

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-21 12:54

Mylene_vw schreef:
anoukwendy schreef:

Ik heel af en toe, maar zn benen zijn niet warmer dan met normale of bontbeschermers. Bandageren gaat trouwens bijna net zo snel bij mij

Dat onderzoek heb ik trouwens ook gezien, scheelt 2 graden bij het onderzoek wat ik gezien heb.

Bedankt voor jullie reacties! Maak jij gebruik van onderlappen? Ik zag dat dat meer bescherming biedt.

Nee geen onderlappen

Heb geen duidelijke foto’s maar misschien zie je evengoed genoeg haha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ijzer is van het grootste paard van zweden, staat op rijafstand bij ons vandaan, was even nieuwsgierig _O- hij is hoefsmid, altijd handig als ie onderweg een ijzer kwijt is :=

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 13:13

Jeutje dat ijzer :wow:

Wel benieuwd hoe dat paard er dan uit ziet ?

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 13:14

Wauw dat ijzer :wow:

Heeft iemand hier de amazonite van ES en de peacock loire van LeMieux? Volgens mij lijken ze aardig op elkaar kwa kleur.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 13:21

Janntjuh schreef:
Wauw dat ijzer :wow:

Heeft iemand hier de amazonite van ES en de peacock loire van LeMieux? Volgens mij lijken ze aardig op elkaar kwa kleur.

ik heb ze, zijn precies zelfde kleur

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 13:43

Iemand een foto van de Amazonite op een vos? (of liever gezegd, laat trouwens maar niet zien) ...haha
Als het dezelfde kleur is als de Peacock van Lemieux (ik dacht namelijk dat Peacock een beetje blauwachtig is, en de Amazonite toont vrij groen op de foto's).
Dus ben eigenlijk benieuwd naar de kleur op een vos, want ik had gehoop dat PS of Sweden een keer met een turqoise kleur komt. (en een soort mosterdgele kleur)....

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 14:32

Ik bandageer met onderlappen maar benen zijn net zo warm als onder peeskappen en koel altijd na het rijden.

Alleen nieuwe paard mest vaak tijdens rijden en dat vind ik zonde dat ik ze na 1x moet wassen maar gebruik ze wel regelmatig. Gaat net zo snel als de peesjes van lemieux omdoen.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:13

Sky_As schreef:
Iemand een foto van de Amazonite op een vos? (of liever gezegd, laat trouwens maar niet zien) ...haha
Als het dezelfde kleur is als de Peacock van Lemieux (ik dacht namelijk dat Peacock een beetje blauwachtig is, en de Amazonite toont vrij groen op de foto's).
Dus ben eigenlijk benieuwd naar de kleur op een vos, want ik had gehoop dat PS of Sweden een keer met een turqoise kleur komt. (en een soort mosterdgele kleur)....

Ik heb geen goede foto van de zijkant met het hele paard (alleen nog een in de schemer) dus hopelijk geeft dit een idee haha

Afbeelding

Afbeelding

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:20

Dank je wel, wel een mooie kleur op een vos. Gelukkig heeft hij geen sierkoord, want dan was ik echt om geweest..... Maar is deze kleur echt hetzelfde als de Peacock? (vraag niet perse aan jou gericht maar eventueel aan mensen die ze beide hebben) Ik vind dit toch wel echt groen (ik wil graag een mooie turquoise kleur)

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:22

Sky_As schreef:
Dank je wel, wel een mooie kleur op een vos. Gelukkig heeft hij geen sierkoord, want dan was ik echt om geweest..... Maar is deze kleur echt hetzelfde als de Peacock? (vraag niet perse aan jou gericht maar eventueel aan mensen die ze beide hebben) Ik vind dit toch wel echt groen (ik wil graag een mooie turquoise kleur)

ik heb ze beide, kan vanavond een foto maken

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:25

Sky_As schreef:

Afbeelding

Bovenop de peacock oornetje met de Emerald (zelfde kleur als Amazonite, alleen andere bies) Onderste dekje is PS Jade.
Laatst bijgewerkt door Daphara op 02-02-21 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:25

Dat zou heel fijn zijn, ik denk dat wel meer mensen geïnteresseerd zijn in het verschil.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:28

Ik heb ze ook allebei en ik rijd momenteel alleen mijn vos. Weet zo niet eens wat het kleurverschil is tussen die twee dekjes. :+

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:54

Ik heb alleen de amazonite. Ben ook wel benieuwd naar het verschil!

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 17:25

Ik ben helemaal happy! Eindelijk na een lange zoektocht en vele biedingen zonder succes (altijd net te laat ) de Golden Olive kunnen bemachtigen ! En, het bijpassend shirt van Kramer (die ook maanden uitverkocht was en nu plots weer in mijn maat beschikbaar was!)
Voel me net een klein meisje in een snoepwinkel *\o/* Afbeelding
Laatst bijgewerkt door jesss_amigo op 02-02-21 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 17:38

Leuk! Ik heb precies dezelfde set :D

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-21 17:40

Sky_As schreef:

Ik heb er wel eens eentje geplaatst!
Afbeelding
Afbeelding

Mooi jess_amigo!

Ik zal straks wel eens een foto van dat paard opzoeken.

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 17:42

Afbeelding

Mijn grote vriend in crystal merlot.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 18:09

jesss_amigo schreef:
Ik ben helemaal happy! Eindelijk na een lange zoektocht en vele biedingen zonder succes (altijd net te laat ) de Golden Olive kunnen bemachtigen ! En, het bijpassend shirt van Kramer (die ook maanden uitverkocht was en nu plots weer in mijn maat beschikbaar was!)
Voel me net een klein meisje in een snoepwinkel *\o/* [ [url=m/LkN7RV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goede combi! Leuk shirtje ook, weet je toevallig hoe die heet van kramer? Of de kleur?

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 18:15

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 18:25

Ik heb de emerald en de peacock.
Zal ze morgen even naast elkaar leggen

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 19:03

De amazonite en peacock loire van lemieux naast elkaar. Kleur vertekend wat door het ligt.
Afbeelding
Afbeelding

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 19:18

Sky_As schreef:

Afbeelding

Sorry..

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 20:02

Super bedankt voor jullie foto's.... Maar of mijn schermen zijn niet goed, of ik wordt gek...
Op de ene foto lijkt het echt groen, en op de andere blauwgroen