Heb volgende week een onderlinge proef dus ja, ik moest wel toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sanet schreef:Ooteman heeft nu de dekjes van deze zomer met korting: https://www.ooteman.nl/12-uurtje-aanbieding-bij-ooteman
€39,95 ipv €59,95, is toch maar mooi 34% korting

Sanet schreef:Ooteman heeft nu de dekjes van deze zomer met korting: https://www.ooteman.nl/12-uurtje-aanbieding-bij-ooteman
€39,95 ipv €59,95, is toch maar mooi 34% korting

Merrie had alleen gister koliek, dus even aankijken hoe dat gaat. Vandaag rustig ritje gemaakt om haar wel in beweging te houden, in Rose
 Merrie had alleen gister koliek, dus even aankijken hoe dat gaat. Vandaag rustig ritje gemaakt om haar wel in beweging te houden, in Rose 

. Ik heb een ouder bruin Anky dekje met bruine body warmer. En nu van de nieuwe collectie de brilliant blue (dekje en shirt) en candy pink (ook dekje en shirt) en als ik niet oppas met de sale zoals hierboven de bandages en mogelijk een nieuw setje
. Ik heb een ouder bruin Anky dekje met bruine body warmer. En nu van de nieuwe collectie de brilliant blue (dekje en shirt) en candy pink (ook dekje en shirt) en als ik niet oppas met de sale zoals hierboven de bandages en mogelijk een nieuw setje   welke raden jullie aan voor een midden bruin paard?
 welke raden jullie aan voor een midden bruin paard?

x_ankieee schreef:Neee aanstaande zondag is het zo ver!Merrie had alleen gister koliek, dus even aankijken hoe dat gaat. Vandaag rustig ritje gemaakt om haar wel in beweging te houden, in Rose
 hopelijk kunnen wij je helpen. Benieuwd naar alle nieuwe sets straks, mijnheer O. Oteman zal weer blij met ons zijn.
  hopelijk kunnen wij je helpen. Benieuwd naar alle nieuwe sets straks, mijnheer O. Oteman zal weer blij met ons zijn.                                                         

Sanet schreef:Ik heb donderdag bij de EJ het Very Berrrry polootje ook gehaald. In de S was ik wel een gestopte worst, terwijl ik eigenlijk altijd S of soms zelfs de XS heb. Maar nu dus de M meegenomen.
Die mouwloze shirts staan mij echt voor geen meter (ik dacht yes, daar gaat mijn bleke mouw). Maar dat is nix voor mij dus