Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SBravour schreef:MarjanB schreef:Mij was dat al wel opgevallen op de foto’s.
@sbravour, en zo’n hoofdstel met een enkele neusriem (zonder sperriem)
Heb je misschien een voorbeeldje?
PSvanLot schreef:Krijg net foto's van een bokker die ook de Nika Revolution heeft. Daar is de neusriem wel uit een stuk en de frontriem niet rete stug en raar gevormd.
Baal er wel een beetje van 2x verzendkosten betaald voor een niet kloppend product.
boemel schreef:PSvanLot schreef:Krijg net foto's van een bokker die ook de Nika Revolution heeft. Daar is de neusriem wel uit een stuk en de frontriem niet rete stug en raar gevormd.
Baal er wel een beetje van 2x verzendkosten betaald voor een niet kloppend product.
Zou daar contact over opnemen met Nika en vragen hoe ze daar mee omgaan. Als ze een beetje welwillend zijn, komen ze je vast wel tegemoet.
PSvanLot schreef:Dyon valt heel klein. Ik had bij een paard wat standaard Full past ook een extra full bij zijn S&T van Dyon
dieseltje09 schreef:[ [url=m/QlQJvM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze kwam voorbij op insta, die ziet er wel heel interessant uit! Combi tussen de Stubben en micklem
boemel schreef:dieseltje09 schreef:[ [url=m/QlQJvM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze kwam voorbij op insta, die ziet er wel heel interessant uit! Combi tussen de Stubben en micklem
Dacht eerst "wow", maar toen ik voorbeeld foto's op andere paarden zag, vond ik m ineens toch minder mooi.
Hij past volgens mij goed op paarden met brede hoofden, dus ik houd m toch even in gedachten.
MarjanB schreef:boemel schreef:
Dacht eerst "wow", maar toen ik voorbeeld foto's op andere paarden zag, vond ik m ineens toch minder mooi.
Hij past volgens mij goed op paarden met brede hoofden, dus ik houd m toch even in gedachten.
Ik dacht ook hetzelfde en daarbij vind ik de bevestiging van de frontriem wat gek ogen. (Die je dus ook niet kan vervangen door iets wat je elders koopt)
En daarbij weer zo duur!