Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fluttershy schreef:Tip voor iedereen die hun equestrian stockholm of ps of sweden setjes wit uitbreiden! Bij de Kramer hebben ze nieuwe collecties met kleuren die perfect matchen! Als je dan via de zoekbalk de kleurcode intypt krijg je alles in die kleur.
-“nude” voor bij de pink pearl
-“glacier green” voor bij de ps Sage
-“green lake” voor de amazonite
-“ mahonie” voor bij bordeaux achtige
En dan heb je ook nog gewoon normale kleuren natuurlijk.
Ik heb in ieder geval mijn pink pearl set kunnen uitbreiden met een bijpassend shirtje, bandages, deken en halster voor onder €100!
Stal_Fiore schreef:Het truitje van es zelf? Is heel dun, dus meer geschikt voor voorjaar/zomer
Jenara schreef:Stal_Fiore schreef:Het truitje van es zelf? Is heel dun, dus meer geschikt voor voorjaar/zomer
Ik bedoelde meer iets met korte mouwenik vind het jasje zowieso niet zo dik, dus dat is ook prima voor lente/herfst. En ook van een beetje andere prijsklasse evt :p Aangezien die set al best duur is geweest, zelfs met de korting.
witroosje schreef:Jenara schreef:
Ik bedoelde meer iets met korte mouwenik vind het jasje zowieso niet zo dik, dus dat is ook prima voor lente/herfst. En ook van een beetje andere prijsklasse evt :p Aangezien die set al best duur is geweest, zelfs met de korting.
Zie hierboven mijn zalando-shirt. Vind het model alleen niet fijn dus ik stuur hem toch terug
Fluttershy schreef:Tip voor iedereen die hun equestrian stockholm of ps of sweden setjes wit uitbreiden! Bij de Kramer hebben ze nieuwe collecties met kleuren die perfect matchen! Als je dan via de zoekbalk de kleurcode intypt krijg je alles in die kleur.
Ik heb in ieder geval mijn pink pearl set kunnen uitbreiden met een bijpassend shirtje, bandages, deken en halster voor onder €100!
witroosje schreef:Mariska_vD schreef:Mochten er mensen de nieuwe ps collectie hebben bij een lichtbruine wil ik wel heel graag foto's zien. Ik vind de walnut echt heel gaaf maar vraag me af of dat wel mooi zal zijn op een lichtbruine.
Dit paard is wat lichter bruin
[ [url=m/GN4NVt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stal_Fiore schreef:Ik denk dat die blossom echt te groen is, kleur heet ook glacier green.
De steel blue is echt een blauw tint.
Hier zie je de kleuren naast elkaar.
[ [url=m/wgF8sF.jpg]Afbeelding[/url] ]