Dus...met deze, al wie dit leest en leuke foto's heeft mag het mij altijd laten weten. Moet niet met ruiter zijn, ik zoek alle Ghost zadels die in gebruik zijn en van dichtbij (liefst) genomen. Dankuwel!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:Ik maak later nog even een topic aan met (nog) mooiere foto's. Voor diegene die me op facebook hebben, er staan er al een aantal daar, pik gerust die uit die je mooi vindt (en stuur me dan even een pb'tje, als de kwaliteit niet meer ok is door facebook kan ik dan de uitgekozen foto's wel mailen
mindful schreef:Oooooh dankjewel Duhelo! Ik ben met ene bezig en dacht hier net de vraag te stellen! Komt als geroepen
![]()
Dus...met deze, al wie dit leest en leuke foto's heeft mag het mij altijd laten weten. Moet niet met ruiter zijn, ik zoek alle Ghost zadels die in gebruik zijn en van dichtbij (liefst) genomen. Dankuwel!
Kwetal schreef:mindful schreef:Oooooh dankjewel Duhelo! Ik ben met ene bezig en dacht hier net de vraag te stellen! Komt als geroepen
![]()
Mindful - je mag alles pakken van de Ghost website en Facebook pagina - wat daar staat mag publiekelijk getoond