Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thirza schreef:wat een leuke reacties! ben er ook nog steeds niet op uitgekeken en krijg er vaak leuke reacties op.
haha die matten hebben een rood randje, toevallig hebben we dat er van het weekend afgehaald, dat stond er niet bij.
de hele auto had rode details en voor een roze gek kan dat echt niethet dashboard en stuur waren dus ook rood, net als de stoelen. de zijpanelen ga ik nog met roze stof bekleden en sinds dit weekend heb ik zelfs een roze radio erin zitten
en aan de buitenkant heb ik roze wieldoppen en ga ik net als bij m'n vorige auto de buiten kant wrappen. Ik hou der van!
J_lijn schreef:Haha die auto is gaaf zeg!
Ik heb vorige week een paar oude petrie's van MP geplukt en met hg in cognacbruin geverfd. Nieuwe veters er in en even langs de schoenmaker voor de rits, en tadaa zo goed als nieuwe laarzen!
Heb het denk ik met 10 splinterdunne helemaal netjes kunnen bedekken.
Ik heb de drukknoop boven de rits en een stukje bij de hak zwart gelaten, leek mij leuk staan bij de zwarte veters en zool.
[ [url=m/NVT0E1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1lmqyS.jpg]Afbeelding[/url] ]
J_lijn schreef:Haha die auto is gaaf zeg!
Ik heb vorige week een paar oude petrie's van MP geplukt en met hg in cognacbruin geverfd. Nieuwe veters er in en even langs de schoenmaker voor de rits, en tadaa zo goed als nieuwe laarzen!
Ik heb de drukknoop boven de rits en een stukje bij de hak zwart gelaten, leek mij leuk staan bij de zwarte veters en zool.
[img]m/NVT0E1.jpg[/ img]
[img]m/1lmqyS.jpg[/img ]
LadyKim schreef:J_lijn schreef:Haha die auto is gaaf zeg!
[ [url=m/NVT0E1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1lmqyS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi gedaan zeg ! Erg origineel ook .
Ze zullen wel wat slijten aan de binnenkant , maar dit gebeurt ook bij de origineel cognac bruine (vriendin van mij heeft die) . Maar he , super oplossing die verf toch ?!
LadyKim schreef:NathalietjeB schreef:hier mijn mentuig 2 keer geverfd 1 keer roze en nu cognac bruin foto's in mijn profiel
ik heb voor mijn hele tuig de helft van een potje gebruikt
[ [url=m/uQutDq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaaf geworden zeg, mooi gedaan hoor !!
liefsmarleen schreef:Ik zit er aan te denken om mijn cognac prestige zadel naar donkerbruin te verven, aangezien de cognackleur 'lelijk' aan het worden is op sommige plekken. Ik heb gelezen dat ik dan het beste indringers kan gebruiken. Maar geeft dit af als je bijvoorbeeld in de regen rijdt? Heeft iemand daar al ervaring mee?
Gimmick11 schreef:Ik ga volgende week eindelijk mijn ponyzadeltje van zwart (dat was het ooit, nu is het lelijk) naar rijk bruin verven.
Ik volg dit topic al bijna vanaf het begin, maar toch vraag ik me wat af; is angelus verf indringverf? Of ligt dit op het leer?
Ik kan dat niet goed terug vinden.