Fenders Equiflex had ik trouwens zelf gaatjes bijgemaakt en dat kon ook maar net. Is dus een bekend probleem bij mij en heb gewoon te korte benen.
Stuur je even pb.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tjaakje schreef:Soeske, ik heb een vraagje over de opstaphulp. Is die ruim in lengte verstelbaar? Ik wil hem gaan gebruiken voor mijn grote ronde Belgische tank. Maar dan moet ie wel lang genoeg kunnen natuurlijk
SSDesign schreef:pleiada schreef:Ssdesign ik doe er een soort stropdasknoop is,je kan op Google wel plaatjes vinden bij voorbeelden van het vastmaken van westernsingels..Er zijn trouwens ook filmpjes van hoe je opzadelt met een recado,dacht dat ze het daar ook laten zien..
Bedankt voor de tip, ga ik daar eens naar kijkenconnie64 schreef:ssdesign, wat betreft je stijgbeugels van je recado...eigenlijk maak je die op maat en legt inderdaad een stropdasknoop.Na een tijdje zakken je beugels inderdaad.De bedoeling is dat je ze opnieuw op maat maakt en je zal zien dat na verloop van tijd de beugels niet meer zakken.
Bij jou is het waardeloos dat ze iedere keer verzet moeten worden omdat iemand anders ze ook gebruikt.
Ik heb overigens nog een setje stijgbeugels over als je interesse hebt (voor een recado uiteraard)
Bedankt voor het aanbodIk zal morgen eens kijken hoe het gaat met de stijgbeugels en mocht het nodig zijn, neem ik contact met je op.