Ik vind de walnut ook wel mooi maar niet heel bijzonder! Die roze vind ik wel vrolijk, maar ik heb al zoveel dekjes in roze tinten, dat ik hem ook weer niet wil kopen...
bliksemflits
Geplaatst: 20-02-20 20:15
Def schreef:
Ik vind de walnut ook wel mooi maar niet heel bijzonder! Die roze vind ik wel vrolijk, maar ik heb al zoveel dekjes in roze tinten, dat ik hem ook weer niet wil kopen...
Dat inderdaad Heb net met man en macht een rosewood setje bij elkaar, kan geen roze meer zien
Tip voor iedereen die hun equestrian stockholm of ps of sweden setjes wit uitbreiden! Bij de Kramer hebben ze nieuwe collecties met kleuren die perfect matchen! Als je dan via de zoekbalk de kleurcode intypt krijg je alles in die kleur. -“nude” voor bij de pink pearl -“glacier green” voor bij de ps Sage -“green lake” voor de amazonite -“ mahonie” voor bij bordeaux achtige En dan heb je ook nog gewoon normale kleuren natuurlijk. Ik heb in ieder geval mijn pink pearl set kunnen uitbreiden met een bijpassend shirtje, bandages, deken en halster voor onder €100!
Iemand tips voor eventueel aanvulling op de steel blue? Ik heb de beenbeschermers, dekje en het jasje, maar lijkt mij ook een leuke kleur om deze zomer mee te rijden