Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
JenniferU schreef:Weet iemand het verschil tussen deze 2?
- Prolambskin Half Pad Natural/Black
- Merino+ Half Pads Black/Natural
De merino is zonder vel en de lambskin met?
Want ik heb er 1 bij epplejeck gevoeld zonder inlage systeem die duidelijk minder zacht aanvoelde als de gene met inlages.
Tussen me beige en zwarte dek voel je ook duidelijk verschil.
Is lambskin dan zachter als merino?
CelinI schreef:JenniferU schreef:Weet iemand het verschil tussen deze 2?
- Prolambskin Half Pad Natural/Black
- Merino+ Half Pads Black/Natural
De merino is zonder vel en de lambskin met?
Want ik heb er 1 bij epplejeck gevoeld zonder inlage systeem die duidelijk minder zacht aanvoelde als de gene met inlages.
Tussen me beige en zwarte dek voel je ook duidelijk verschil.
Is lambskin dan zachter als merino?
De prolambskin is inderdaad met huid en de merino is zonder. Voordeel is dat de merino dus zonder huid sneller droog is na wassen bijvoorbeeld. Voordeel van prolambskin is dat de huid meer demping geeft. Ik heb ze allebei en ze bevallen allebei super goed. Ik heb geen ervaring met inlagen in deze dekjes! Naar mijn idee moet wol voldoende zijn en zijn inlagen dan niet nodig. Degene die ik heb dus de prolambskin en merino zijn allebei dezelfde kwaliteit wol en allebei super fijn zacht! Met de merino heb je kans dat de wol iets eerder los gaat laten, als je deze veel wast. Maar Lemieux geeft aan dat het net zo duurzaam is.. Ik was afgelopen woensdag bij Divoza Heteren en daar lag ook een witte met merino. Deze voelde zo anders dan alle dekjes die ik heb. Veel harder wol en dunner... heel apart. Ik snap dus ook niet helemaal welke dit zijn. Overigens zijn de lambskin en merino allebei van merino wol.
JRS schreef:Hi!
Wij (JRS, Janssen ruitersport) distribueert LeMieux naar winkeliers binnen de hele Benelux.
Ik zie op het topic een aantal keer voorbij komen dat jullie benieuwd zijn naar hoe een bepaalde kleur staat bij de kleur van je paard.
Dan heb ik goed nieuws voor jullie! Je kan dit namelijk uittesten. Als je op Android of op je iPhone de app: DressMyHorse download en een goede standfoto maakt van je paard kan je testen of de kleur goed op je paard past!
Heel veel plezier ermee in ieder geval en ik zie de foto's van de setjes gematcht op de app graag terugkomen in het topic!![]()
Daarnaast kun je ons voor de nieuwtjes van onder andere LeMieux altijd volgen op Facebook
LauraO schreef:Ik heb de teknique springboots in het zwart, zowel voor als achterbenen. Ik gebruik ze nu alleen nog voor wedstrijden, maar in het begin heb ik ze ook als gewoon gebruikt. De beschermers zijn wel fijn, maar ik vind ze niet zo luchtig als dat ze beweren. De benen zweten er nog wel onder. Ik heb wel het idee dat de gel een toevoeging is voor het opvangen van schokken.
Let er wel op dat ze best klein vallen. Mijn paard is 1.67 en heeft fijn beenwerk. Ik had eerst een maat m gekocht, maar dat was veel te klein. Toen de maat L geprobeerd en dat past perfect. Maar bij paarden met groffer beenwerk is een L denk ik alweer te krap.
bamsy schreef:Als de peacock die ik nu besteld heb bevalt wil ik graag een witte met een rand steentjes gaan bestellen. Iemand een idee hoe deze heet? Ben ben ergens eens tegen gekomen maar kan hem nu niet meer vinden
magootie schreef:bamsy schreef:Als de peacock die ik nu besteld heb bevalt wil ik graag een witte met een rand steentjes gaan bestellen. Iemand een idee hoe deze heet? Ben ben ergens eens tegen gekomen maar kan hem nu niet meer vinden
https://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paa ... uede-white