Ik weet niet wat je budget is, maar qua prijs kwaliteit is Barefoot een heel fijn merk. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Verder zijn Trekker, Startrekk, Ghost, Freeform ook allemaal goede merken.

Merkloos zou ik zeker niet voor gaan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:@Jolindaa, freemax is ook geen geweldig merk, een namaak versie van freeform.
Ik weet niet wat je budget is, maar qua prijs kwaliteit is Barefoot een heel fijn merk. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Verder zijn Trekker, Startrekk, Ghost, Freeform ook allemaal goede merken.
Merkloos zou ik zeker niet voor gaan.
joenohoe schreef:MssMaris schreef:Leuk hoor! Heb je alweer genoten van je prachtige kado?
Jep, alleen geen foto's, snifje, had de camera wel mee maar was vergeten het geheugenkaartje erin te stoppen, grr, dat zat nog in de laptop. Maar dat komt, wat in het vat zit verzuurt niet.
MssMaris schreef:Enenenenen?Wanneer mogen we weer jaloers genieten van je kado?
pmarena schreef:De nieuwste Barefoot-pads daar kunnen de inlages in principe niet eens uit : ze scheuren dan snel kapot door de trekkracht die je nodig hebt om ze er uit te krijgen. NIET er uit halen dus , die waarschuwing staat er niet voor niets