Al ervaringen met de nieuwe anky stijgbeugels?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

amanda2

Re: Al ervaringen met de nieuwe anky stijgbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 08:47

ik heb: n kapotte knie, n vroeger gescheurde enkel waar ik nog last van heb en al mn tussenwervelschijven van mn hele nek zijn gescheurd, heb hierdoor totaal geen demping en hierdoor ontspant mn hele rug niet hoe ik het wil... Kneuzig type, al zeg ik het zelf. De metalabs gaan supergoed, scheelt echt heel veel! Voelt als elastiek, moest er n kwartiertje aan wennen maar ik doe ze nooit meer weg. Wel moest ik de sroefjes aandraaien, zaten wat los. Beter schroeven los dan ik zullen we maar zeggen, haha

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:48

#Ymke# schreef:
Aimee schreef:
Als je echt een fysiek probleem hebt, kunnen zulke beugels wellicht een uitkomst bieden. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik door de antwoorden hier alleen maar meer denk dat als je de juiste houding aanneemt, je vanzelf verlost bent van je lichamelijke problemen. Ook zonder speciale beugels.

Was dat maar zo simpel, ik heb alles al geprobeerd. En natuurlijk is het niet zo dat door die beugels ineens je klachten weg zijn. Maar het helpt wel degelijk. Bij mij helpt een goed zadel, in combi met die beugels, en daarnaast veel spieroefeningen goed. Maar ik heb ook niks te klagen over doorzitten, dat kan ik gelukkig prima Haha!

Ik heb ontsteking in beide knieeen, sinds ik met deze beugels rijd heb ik amper last. Wanneer ik met gewone beugels rijd komt de pijn direct weer terug. Iemand enig idee wat voor beugelblokjes er horen in de oudere beugels met vering zeg maar(Kan even niet op de naam komen) met zwarte rubbertjes aan zeikant. Want ik heb niet de orginele beugelblokjes erbij gekregen toen ik ze 2e hands kocht. En die zou ik wel graag erbij willen hebben Ja

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 23:29

Ik heb de Metalebs nu net en er één keer mee gereden met mijn gewrichtsklachten; het lijkt echt heel veel te schelen; ik had geen pijn en kon mijn enkel goed uitdrukken; echt fijn ook dat het voetbed zacht en breed is. Echt een fijne beugel. Als die gaat roeten, dan kan me dat niet eens veel schelen, als ik maar geen pijn meer heb bij het rijden. Lachen