De peesjes zijn voor carnaval of andere feesten wel leuk, maar niet voor normaal. Verder vind ik ze veel te duur Die beugels en die sporen zijn wel leuk..maarja, wie ziet het?
vind de sporen wel gaaf eigenlijk voor af en toe, de peesjes heel erg lelijk. Bij de beugels ben ik bang dat het zo kapot is, dan zit je met beugels met kuiltjes, vind ik ze net even te duur voor en je wisselt ook niet elke keer je beugels een spoortje kan wel.
ik vind de set met steentjes leuk voor de wedstrijdset. maar ben bang dat ik ook te lui ben om ze elke keer om te wisselen..... zal het doorgeven als de steentjes eruit vallen
Ik vind die beugels en die sporen wel leuk! Ik zag ze van de week in de winkel, zijn erg leuk om te doen...Maar ik zal het echt niet aandurven om met zulke peesjes te gaan rijden! Dat vind ik nou een beetje teveel van het goede!
Ze lachen me paardje soms nu al uit omdat ie helemaal in t roze is
Vind die peesjes wel heel erg leuk, maar die sporen en beugels vind ik eigenlijk gewoon zonde want ik denk niet dat die steentjes houden op zo'n kwetsbare plaats (de beugels dan).
Jups idd, ik heb ook de lichtblauwe pad en lichtblauwe elite dekje, en heb daar de sky peesjes en strijkjes bij, als je ze naats elkaar houd verschilt het ook. Maar als je het dekje erop hebt en peesjes om hebt zie je dat niet eens meer Ik zou dan wel voor de pad gaan, die is egaal,