Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
harnessmaker schreef:CrackerHorse schreef:omdat ik het zadel eigenlijk in de toekomst wilde laten maken, maar nu er zoveel vraag is naar een merkzadel om te ontleden bied ik hem aanIk kom uit Aalsmeer
heb je geantwoord.
Ik ken ze wel maar is v oor jullie wel geinig.
Ik ga du investeren, Bitch gaat assisteren (en fotograferen en misschien ook in topic plaatsen?)
We hebben wel even tijd nodig ivm werk maar dit gaan we wel doen!
harnessmaker schreef:CrackerHorse schreef:omdat ik het zadel eigenlijk in de toekomst wilde laten maken, maar nu er zoveel vraag is naar een merkzadel om te ontleden bied ik hem aanIk kom uit Aalsmeer
heb je geantwoord.
Ik ken ze wel maar is v oor jullie wel geinig.
Ik ga du investeren, Bitch gaat assisteren (en fotograferen en misschien ook in topic plaatsen?)
We hebben wel even tijd nodig ivm werk maar dit gaan we wel doen!
haha, effe volgen dit...
(Helaas heb ik zelf maar 1 zadel en dat moet nog een jaar of 10 mee)Kijk en vergelijk is toch eigenlijk wel een "must", daarna kan pas een oordeel worden geveld
zorro schreef:Ik plaats ook even iets om hem terug te vinden!!
Super om dat zmzadel te zien zeg, als hij uit elkaar ligt. Ik ben zowieso geen fan van boomzadels, dat zal ik er gelijk bij zeggen, maar eigenlijk word dat alleen maar erger na het zien van dit. Ik ben erg benieuwd hoe het merkzadel er van binnen uit ziet.
Kan bijna niet wachten!
ik heb misschien een Kieffer, van een stalgenootje, die gesloopt mag worden. De boom is gebroken dus ze kan er niets meer mee. Ze krijgt volgende week een nieuw zadel en dan mag ik haar oude waarschijnlijk slopen. Duurt dus ook nog eventjes, maar ik ben wel heel nieuwsgierig!! 
hou dit topic even in de gaten !! 
was leuk om te doen 
odje schreef:was leuk om te doen
Al hoewel ik alleen het zadel naar stal toe mocht slepen en daarna stil moest blijven zitten op de stoel.
( had je ook maar een mes mee moeten nemen
)