Ik heb er nog geen foto van maar die zal ik deze week wel maken. Ik heb hem bij Drunens Ruiterhuis gekocht. Alleen weet iemand of er ook frontriemen met iets leuks erop of erin voor rondgenaaide hoofdstellen te koop zijn ?
Ik had op mijn stang en trens een hele brede neusriem, wit onderlegd. Ik geloof dat ze ze ook bij Divoza verkopen, voor maar 30 euro en heerlijk zacht.
Het is er een beetje tussen in, niet extreem dik maar het is geen dun ding, want ik wilde absoluut geen dunne neusriem. Ik zal straks wel even een foto van het hoofdstel maken. Gewoon een mooie chique neusriem.
Ik had op mijn stang en trens een hele brede neusriem, wit onderlegd. Ik geloof dat ze ze ook bij Divoza verkopen, voor maar 30 euro en heerlijk zacht.
dat is die van pagony? die heb ik ook, heel fijn en vooral zacht.
Is inderdaad die van Pagony, maar hij is in het echt nog breder dan op de foto van Divoza. Heeft ook een erg mooie pasvorm, en op mijn zwarte paard gaf het een heel mooi effect (is helaas wel overleden) Vlak voor iedere wedstrijd het witte gedeelte even schoonmaken en stond erg mooi met een BR frontriem met Swarovski Ik heb die neusriem al een echt een aantal jaren en ziet er nog steeds super uit.
dat is raar.. er stond in de paard en sport n aantal keren een advertentie (of hoefslag) over het Br stang en trens hoofdstel op een schimmel en een springhoofdstel...
edit: waar google al niet goed voor is bij afbeeldingen Br stang en trens intypen en dan moet je het hoofdstel hebben dat de schimmel om heeft!