Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bombarie schreef:2700 euries???
Saskia9 schreef:unknown :
Ik denk dat jou zadel tussen de 200 en 250 op zal leveren,
unknown schreef:Saskia9 schreef:unknown :
Ik denk dat jou zadel tussen de 200 en 250 op zal leveren,
200 euro met toebehoren vind ik te weinig; ik denk dat 250 euro inderdaad wel aardig in de buurt zit
verder nog iemand?
Nimmedor schreef:wat kun je vragen voor een ainsley van 1 jaar oud, prachtig onderhouden en nieuw €1395
#Ymke# schreef:Ik ben erg benieuwd wat mijn bruine KenTaur dressuurzadel waard is.
Het gaat om het type Penelopa. Kleur is negro bruin, een beetje kastanje is dat. Het zadel heeft een redelijk diepe zit en gewone kniewrongen. Het zadel heeft een verlengt zweetblad.
Zadel is nu een half jaartje oud, maar heeft helaas wat slijtage bovenop de rokjes (die stukjes leer boven de gespen van de beugelriemen) hier is de kleur wat afgesleten, niet extreem, maar ter grootte van een euro, en aan beide kanten. Het zadel kostte mij toendertijd 900 euro kaal, dit was ook een kleurtoeslag, dat hij duurder is dan een gewone kentaur. Verder is hij 18inch met een 2 boommaat, dat is medium. Wie doet een gooi?
#Ymke# schreef:Het zadel kostte mij toendertijd 900 euro kaal, dit was ook een kleurtoeslag, dat hij duurder is dan een gewone kentaur.