Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miereneter schreef:De soft-tree Edixen liggen sowieso helemaal niet hoog op het paard, weet niet zo goed waar dat idee vandaan komt. De zadels van Ghost, dát zijn torentjes. (Helaas, ik vind het prachtige zadels, maar lag voor geen meter op mijn paard.)
Berdien schreef:Ik blijf het zo ontzettend jammer vinden dan Edix niet op mijn merrie pastHopelijk verbreden
ze hun assortiment nog. Mijn merrie heeft boommaat 42-43, dat redden de dressuurmodellen van Edix helaas niet.
linda_arnold schreef:Heel benieuwd of hier Bokkers zijn die hun zoon of dochter in de nieuwe Edix Tudor ‘14 of ‘15 inch hebben rijden.
Dochter rijdt nu 6 maand (lesgericht) op de manege (is overigens 6) en daarnaast rommelt ze graag thuis. Onze Wintec Junior werd qua zitvlak aan de kleine kant en was qua kussen niet geschikt voor onze 4 jarige fjord.
Ze hobbelde tot voorkorthooguit 1 a 2 per week 15-20 minuutjes, maar wordt teveel gedwongen door de blocks in mijn (aangemeten)zadel in een positie waardoor ze nadien pijn in haar heupen ervaart. Op een BBP zit ze helemaal breed, dus vanuit dat perspectief ben ik oriënterend naar iets waar we weer een jaar of 5 mee vooruit kunnen. We passen helaas niet beiden in een zelfde zadel. Dus er zal voor haar een zadeltje bij moeten komen.
Wintec Hart of toch Edix Tudor ( en dan de kunstof variant). Benieuwd waarom de Tudor volgens jullie doorslaggevend zou moeten zijn.
Fudge schreef:Iemand die weet of er ergens black friday korting op edix (half)pads komt?
AVdB96 schreef:Ik overweeg om een zadelpasser van Edix te laten komen, maar vroeg mij af of deze ook geschikt zijn voor een heel breed paard? Mijn merrie heeft de 2x wide of 3xwide nodig bij wintec. Gaat Edix zo breed?
AVdB96 schreef:Ik overweeg om een zadelpasser van Edix te laten komen, maar vroeg mij af of deze ook geschikt zijn voor een heel breed paard? Mijn merrie heeft de 2x wide of 3xwide nodig bij wintec. Gaat Edix zo breed?
Horsier schreef:Fudge schreef:Iemand die weet of er ergens black friday korting op edix (half)pads komt?
Ja bij https://www.boomlooszadeldekje.nl/c-709 ... ck-friday/ is er korting, ook een aantal edix pads.