Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesHJ

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:20

Ik heb nog een suede blackcurrant besteld.

Weet iemand nog tot wanneer de korting bij hypostore duurt? Ik ben nog over een paprika aan het twijfelen. Ik heb een bruin paard met een rode ondertoon dus ik denk dat het wel mooi zou staan na de foto's die ik hier heb gezien maar ik twijfel nog even verder.

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:31

MarloesHJ schreef:

Weet iemand nog tot wanneer de korting bij hypostore duurt? Ik ben nog over een paprika aan het twijfelen. Ik heb een bruin paard met een rode ondertoon dus ik denk dat het wel mooi zou staan na de foto's die ik hier heb gezien maar ik twijfel nog even verder.

Ik vind de paprika echt mooi op bruin! In het echt is de paprika ooo mooier dan op foto, echt wen warme ondertoon <3

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:34

Ik heb zelf een oranje anky op een rood bruine, en het is verassend mooi! Ik dacht dat het zou vloeken, maar ik gebruik dat dekje zoo vaak. Is dezelfde kleur oranje.

Spoiler:
Afbeelding

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:35

MarloesHJ schreef:

Die is op t moment niet leverbaar bij hypostore... dus zou als ik jou was daar dan ook niet bestellen , ik heb zelf 1,5 maand op een bodywarmer moeten wachten en steeds zelf contact op moeten nemen omdat ik niks van hun hoorde..

Ooteman heeft m nog op voorraad en in sale

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:47

Bedankt voor de tip, ik kan op dit moment toch niet rijden vanwege een enkelblessure van mijzelf dus wachten is niet zo'n probleem.

Ik heb wel vaker lang moeten wachten op een bestelling van Hypostore. Werd op zich altijd netjes op de hoogte gehouden en bij vragen had ik snel reactie via de mail.

Ik heb nog een ongebruikte mink liggen en volgens mij nog eentje waar de kaartjes nog aan zitten. Paarden staan door mijn blessure al 7 weken stil en het einde is nog niet in zicht.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:54

Beterschap voor je Marloes! Wat vervelend dat je al zo lang uit de running bent en het einde nog niet in zicht is :( Wat heb je?

En mag ik vragen wat jullie een reële prijs vinden voor nieuwe dekjes (met prijskaartje er nog aan) in kleuren die uit de collectie zijn? Zoals bijvoorbeeld de teal, fuchsia en blueberry?

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:00

Anoniem schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met de sensitive dekjes? Ik twijfel om er een te kopen voor mijn paard met gevoelig huidje. Hij heeft schuurplekken van de normale dekken op dit moment, de zadelmaker zei al dat dat komt door de broze winterharen. Maar fijn vind ik het niet! En de randen van de normale dekjes vind ik erg hard. Dus dan lijkt de sensitive mij wel een mooie oplossing ... Hoor het graag.

Ik ben fan!! Mijn paard krijgt indd ook altijd kale plekken door de dekjes in de winter door broze winterharen. Heb er inmiddels 4 en zou niet anders willen in de winter.

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:20

Figo88, ik heb helaas mijn enkelbanden geblesseerd. Staat een hersteltermijn op van minimaal een maand of 3 volgens de fysio.

Dus nu heb ik veel te veel tijd teveel en heb ik al twee dekjes onderweg en het is niet alsof paardlief een tekort heeft aan dekjes.

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:30

Figo88 schreef:
Beterschap voor je Marloes! Wat vervelend dat je al zo lang uit de running bent en het einde nog niet in zicht is :( Wat heb je?

En mag ik vragen wat jullie een reële prijs vinden voor nieuwe dekjes (met prijskaartje er nog aan) in kleuren die uit de collectie zijn? Zoals bijvoorbeeld de teal, fuchsia en blueberry?

Wat de gek ervoor geeft. Ik denk sowieso wel de nieuwprijs.

xMarizka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:39

Afbeelding
Mag ik even janken? 8)7
Hoop dat dit nog bijgesteld wordt _-:(
:wow:

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:41

Oké ik ben aan het twijfelen om mijn Loire classic blackcurrant set weg te doen, dekje, bandages en oornetje...laatste 2 nooit gebruikt.

Ik vind het super mooi, maar hou meer van felle lichte kleuren en gebruik nooit bandages en oornetjes.

Wat is daar een reële prijs voor?

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:43

xMarizka schreef:
[ [url=m/qdMg2m.png]Afbeelding[/url] ]
Mag ik even janken? 8)7
Hoop dat dit nog bijgesteld wordt _-:(
:wow:

Ik vrees van niet, bij Divoza is de verwachte levertijd van de peacock ook 6 april :\

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:45

Ach, als je m graag wilt...heb je nog wat over n tijdje!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:45

MarloesHJ schreef:
Figo88, ik heb helaas mijn enkelbanden geblesseerd. Staat een hersteltermijn op van minimaal een maand of 3 volgens de fysio.

Dus nu heb ik veel te veel tijd teveel en heb ik al twee dekjes onderweg en het is niet alsof paardlief een tekort heeft aan dekjes.

Oh bah, dat klinkt vervelend :( Veel beterschap en hopelijk kun je toch binnenkort weer rijden en je nieuwe dekjes gebruiken! :(:)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:47

Moossie90 schreef:
Figo88 schreef:

Wat de gek ervoor geeft. Ik denk sowieso wel de nieuwprijs.

Ja, wel meer lijkt me toch? Maar inderdaad, het is ook net wat de gek ervoor geeft :')

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:51

Sowieso de nieuwprijs, maar ik zou met mn vp gerust er iets boven durven te gaan zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:25

Mijn bestellingen bij HH zijn gewoon onderweg intussen. De eerste zou donderdag geleverd worden, ze werken met GLS. Heb de track and trace al ontvangen. En voorlopig ook geen extra verzendkosten :)

xMarizka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:35

Getup schreef:

Ja maar het is voor mijn veelzijdigheidszadel :')
Ik heb genoeg dressuurdekjes. Maar 1 vzh dekje en die ligt niet goed vandaar de peacock besteld :+
Naja, goed excuus om nog een kleur te bestellen? Wat zeggen jullie? :')

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:39

xMarizka schreef:
Getup schreef:

Ik heb genoeg dressuurdekjes. Maar 1 vzh dekje en die ligt niet goed vandaar de peacock besteld :+

Wat voor kleur paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:39

Er is ALTIJD een excuus om eentje extra te bestellen. Als je ene in de was zit heb je toch een reserve nodig :D

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:42

xMarizka schreef:
Getup schreef:

Chili red, Mulberry of benneton blue

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:48

Er staat nu een denim dressuur op MP. Voor de liefhebber? :)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:50

xMarizka schreef:
Getup schreef:

Een betere reden gaat er niet komen als je het mij vraagt :D :') O:)

xMarizka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:12

Hahah, ik zal toch iets moeten haha!
Op een haflinger staat ook veel goed <<)

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:22

Mijn lemieux dekjes op een rij :D

Allemaal in dressuur:
Zwarte mesh
Blush pink suède
Olive suède
Peacock suède
Ink blue suède

Afbeelding