Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarloesHJ schreef:Ik heb nog een suede blackcurrant besteld.
Weet iemand nog tot wanneer de korting bij hypostore duurt? Ik ben nog over een paprika aan het twijfelen. Ik heb een bruin paard met een rode ondertoon dus ik denk dat het wel mooi zou staan na de foto's die ik hier heb gezien maar ik twijfel nog even verder.
MarloesHJ schreef:Ik heb nog een suede blackcurrant besteld.
Weet iemand nog tot wanneer de korting bij hypostore duurt? Ik ben nog over een paprika aan het twijfelen. Ik heb een bruin paard met een rode ondertoon dus ik denk dat het wel mooi zou staan na de foto's die ik hier heb gezien maar ik twijfel nog even verder.
Anoniem schreef:Wat zijn jullie ervaringen met de sensitive dekjes? Ik twijfel om er een te kopen voor mijn paard met gevoelig huidje. Hij heeft schuurplekken van de normale dekken op dit moment, de zadelmaker zei al dat dat komt door de broze winterharen. Maar fijn vind ik het niet! En de randen van de normale dekjes vind ik erg hard. Dus dan lijkt de sensitive mij wel een mooie oplossing ... Hoor het graag.
Figo88 schreef:Beterschap voor je Marloes! Wat vervelend dat je al zo lang uit de running bent en het einde nog niet in zicht isWat heb je?
En mag ik vragen wat jullie een reële prijs vinden voor nieuwe dekjes (met prijskaartje er nog aan) in kleuren die uit de collectie zijn? Zoals bijvoorbeeld de teal, fuchsia en blueberry?
MarloesHJ schreef:Figo88, ik heb helaas mijn enkelbanden geblesseerd. Staat een hersteltermijn op van minimaal een maand of 3 volgens de fysio.
Dus nu heb ik veel te veel tijd teveel en heb ik al twee dekjes onderweg en het is niet alsof paardlief een tekort heeft aan dekjes.
Moossie90 schreef:Figo88 schreef:Beterschap voor je Marloes! Wat vervelend dat je al zo lang uit de running bent en het einde nog niet in zicht isWat heb je?
En mag ik vragen wat jullie een reële prijs vinden voor nieuwe dekjes (met prijskaartje er nog aan) in kleuren die uit de collectie zijn? Zoals bijvoorbeeld de teal, fuchsia en blueberry?
Wat de gek ervoor geeft. Ik denk sowieso wel de nieuwprijs.
xMarizka schreef:Getup schreef:Ach, als je m graag wilt...heb je nog wat over n tijdje!
Ja maar het is voor mijn veelzijdigheidszadel![]()
Ik heb genoeg dressuurdekjes. Maar 1 vzh dekje en die ligt niet goed vandaar de peacock besteld![]()
Naja, goed excuus om nog een kleur te bestellen? Wat zeggen jullie?
xMarizka schreef:Getup schreef:Ach, als je m graag wilt...heb je nog wat over n tijdje!
Ik heb genoeg dressuurdekjes. Maar 1 vzh dekje en die ligt niet goed vandaar de peacock besteld![]()