Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daatje schreef:Ik twijfel dus best wel, ik kan voor de helft van de prijs overnemen dus wel heel aantrekkelijk. 18mm klinkt alleen best dik, maar la Equisyle geeft ook aan dat 18 mm ook onder passende zadels past
Daatje schreef:Vandaag de 18 mm onder mijn zadel gehad. In eerste instantie vond ik het wel een dik pakket onder het zadel, maar het vormt mega goed en als je aansingelt en erop zit, voelt het absoluut niet als te dik eronder. Pad bleef mooi op zijn plek en ik had het gevoel dat mijn paard met name in de galop zijn rug beter gebruikte (wordt snel lang in de galop) en de overgang terug veel netter ging (paard wil rug dan nog wel eens wegdrukken). Ik zat echt fijner in de galop, maar dat is natuurlijk logisch als het paard ook zijn rug beter gebruikt. Een minpunt was dat mijn dekje naar achter schoof. Ik rij vaker met PS dekjes en dit gebeurt dus normaal niet, maar nu behoorlijk. Meer die dit probleem hebben met het gebruik van de winderen pad?
zodiacje schreef:Daatje schreef:Vandaag de 18 mm onder mijn zadel gehad. In eerste instantie vond ik het wel een dik pakket onder het zadel, maar het vormt mega goed en als je aansingelt en erop zit, voelt het absoluut niet als te dik eronder. Pad bleef mooi op zijn plek en ik had het gevoel dat mijn paard met name in de galop zijn rug beter gebruikte (wordt snel lang in de galop) en de overgang terug veel netter ging (paard wil rug dan nog wel eens wegdrukken). Ik zat echt fijner in de galop, maar dat is natuurlijk logisch als het paard ook zijn rug beter gebruikt. Een minpunt was dat mijn dekje naar achter schoof. Ik rij vaker met PS dekjes en dit gebeurt dus normaal niet, maar nu behoorlijk. Meer die dit probleem hebben met het gebruik van de winderen pad?
Ja enorm! Met dekjes met lusjes niet maar de ps dekjes schuiven echt enorm naar achteren met de pad (10mm) helaas
zodiacje schreef:Daatje schreef:Vandaag de 18 mm onder mijn zadel gehad. In eerste instantie vond ik het wel een dik pakket onder het zadel, maar het vormt mega goed en als je aansingelt en erop zit, voelt het absoluut niet als te dik eronder. Pad bleef mooi op zijn plek en ik had het gevoel dat mijn paard met name in de galop zijn rug beter gebruikte (wordt snel lang in de galop) en de overgang terug veel netter ging (paard wil rug dan nog wel eens wegdrukken). Ik zat echt fijner in de galop, maar dat is natuurlijk logisch als het paard ook zijn rug beter gebruikt. Een minpunt was dat mijn dekje naar achter schoof. Ik rij vaker met PS dekjes en dit gebeurt dus normaal niet, maar nu behoorlijk. Meer die dit probleem hebben met het gebruik van de winderen pad?
Ja enorm! Met dekjes met lusjes niet maar de ps dekjes schuiven echt enorm naar achteren met de pad (10mm) helaas
zodiacje schreef:Nee ik gebruik nu met de springlessen mn bucas dekje en verder baal ik ervan haha.
Ik wilde nog wel iets proberen met zo'n anti schuif matje van de action maar die is natuurlijk dicht nu dus dat laat nog even op zich wachten.
Het voordeel van de winderen is overigens wel zo groot dat ik niet meer zonder wil dus als ik nog nieuwe dekjes koop ga ik liever voor ES aangezien die gewoon lusjes hebben
zodiacje schreef:Ik zat te denken om gewoon zo'n heel dun ding te proberen
[ [url=m/gtX4xK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die wilde ik tussen de pad en dekje doen. Maar goed misschien werkt het niet hoor maar leek mij het proberen waard want ben ook erg verliefd op mn PS dekjes