Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remember schreef:Ik heb 3 witte met Merino en gooi ze regelmatig in de was, blijven erg mooi
salamaleque schreef:Ik vond de stof vrij dun, ik ben bang dat het sjabrak na regelmatig wassen slap wordt. Ik vond het een erg basic sjabrak eigenlijk (een beetje zoals de katoentjes van Eskadron maar die kosten dan EUR 28) ik had voor die prijs een wat luxer sjabrak verwacht. Apart van vorm bij de schoft dat wel en een d-ring lus wat voor mijn close contact zadel een groot voordeel is.
Ik ga eerst de Equiline eens proberen, ik houd deze even in gedachten maar ik ben blij dat ik hem in de winkel heb kunnen bekijken.
nickynicole schreef:Ik heb een wit dekje van Mieux. Speciaal gekocht voor de subtop wedstrijden omdat er vakjes aan zitten waar je je combinatienummer in kan doen.
Helaas na 5 x gebruiken wassen op wolwasprogramma zijn de randen gaan rafelen en zit er zelf een beginnend gat in op de bies. Ik heb het dekje gekocht bij Drunens Ruiterhuis in mei 2016. Telefonsich contact gehad en ik ga het dekje opsturen. Ben benieuwd hoe nu verder.... Ik vond het een duur dekje en verwacht dat het langer meegaat... Voor de rest een prima dekje met mooie pasvorm!
vonneke schreef:Ik heb een workpad te leen. Wat een fijn dekje! Fijne pasvorm en blijft perfect liggen. Voor mij wel iets groot. Vooral aan de onderkant.
[ [url=m/DbcUQe.png]Afbeelding[/url] ]
Na mijn vakantie eens een gewoon dekje lenen en dan kijken of ik alles ga wisselen.