Ik ben geen expert, maar volgens mij te ver naar voren. Hij belemmerd de schouder dus geen schoudervrijheid.
Benieuwd wat andere ervan vinden.[/quote]
Thanks voor je feedback. Even afwachten wat anderen zeggen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar gaat even om de plek en niet of hij past qua wijdte etc

Tobbes schreef:Mij lijk het zadel achterover te liggen.
Misschien is idee om centrale topic te maken van ligt mijn zadel goed?
Collie2008 schreef:Wat maakt dat nui uit, das optisch en heeft het paard geen last van
Ik vind hem teveel op de schouder liggen, maar goed het is VhZ en da's lastiger kijken, moren even goed aan je zadelmaker vragen idd

evelien11 schreef:Wat mij het eerst opvalt aan dit zadel is de slijtage...
stond toevallig op fb voor een zeer nette en scherpe prijs. En dan mag ik niet klagen haha.
.
Maar het is beter voor de rug van het paard om de achterste als eerste aan te trekken. Anoniem schreef:Interessant topic.
Wisten jullie trouwens dat je eerst de achterste singelstoot moet vastmaken en dan de voorste stoot? Niet alles meteen op zijn strakste natuurlijk maar stukje voor stukje strakker en dan altijd eerst de achterste singelstoot. Ik denk dat de meesten eerst de voorste stoot pakken. Deed ik eigenlijk ook altijdMaar het is beter voor de rug van het paard om de achterste als eerste aan te trekken.
Nooit geweten trouwens.