Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Westhof schreef:Ik heb de Zandona Carbon Air peesbeschermers toch maar besteld in maat M. Kon de 20% korting actie bij Divoza toch niet laten schietenNu hopen dat de lengte ook goed is. In het slechtste geval gaan ze gewoon weer retour.
Capriootje schreef:Rekken de elastieken dan zo makkelijk uit van zandona? Hoelang heb je ze erin gehad? M'n veredusjes wouden echt niet rekken haha.
Zelf iets ontwikkelen, beter plan. Maar met wat voor materiaal is dan de vraag..
Ik wil liefst nog fijne leren maar helaas qua pasvorm nog niks optimaals kunnen vinden.
Elke keer bestellen en dan niet passen of tegenvallen in gebruik ben ik ook wel een keer klaar mee
pol013 schreef:wat mij betreft komen de NEW air lite aardig in de buurt. Alleen mag de pasvorm daar beter van zijn. Die boven-achterkant krult een heel iets naar binnen. Die zou ik graag iets lager ingesneden willen zien.
Al passen ze op mijn andere paard met fijner beenwerk al een stukje beter.
En de trizone air lite zouden van mij een tikje minder lomp mogen. Als de blokjes die daar in zitten half zo dik zijn, passen ze mooier denk ik.
Ik zoek dus ook verder en rij ondertussen liever zonder dan met beschermers (uitzondering bepaalde galop training en spingen/crossen)
X_Michelle_X schreef:pol013 schreef:wat mij betreft komen de NEW air lite aardig in de buurt. Alleen mag de pasvorm daar beter van zijn. Die boven-achterkant krult een heel iets naar binnen. Die zou ik graag iets lager ingesneden willen zien.
Al passen ze op mijn andere paard met fijner beenwerk al een stukje beter.
En de trizone air lite zouden van mij een tikje minder lomp mogen. Als de blokjes die daar in zitten half zo dik zijn, passen ze mooier denk ik.
Ik zoek dus ook verder en rij ondertussen liever zonder dan met beschermers (uitzondering bepaalde galop training en spingen/crossen)
Wellicht heb je een oudere versie van de trizones?
Ik had de allsports met hele grote blokjes, die gingen draaien en ik had daarvoor al contact met Trizone zelf (ivm de maat) dus ik meldde dit, kreeg ik kostenloos de nieuwere versie opgestuurd!! Echt super!
De nieuwe versie heeft een feller gekleurd logo en stevigere klittenband. Zie de link hieronder de uitstraling van de nieuwe:
http://www.equilibriumproducts.com/prod ... rts-boots/
X_Michelle_X schreef:Wellicht heb je een oudere versie van de trizones?
Ik had de allsports met hele grote blokjes, die gingen draaien en ik had daarvoor al contact met Trizone zelf (ivm de maat) dus ik meldde dit, kreeg ik kostenloos de nieuwere versie opgestuurd!! Echt super!
De nieuwe versie heeft een feller gekleurd logo en stevigere klittenband. Zie de link hieronder de uitstraling van de nieuwe:
FennaK schreef:X_Michelle_X schreef:Wellicht heb je een oudere versie van de trizones?
Er staat bij een review bij de paardendrogist dat het niet genoeg bescherming geeft voor echte klappen, ervaar jij dit ook?