http://www.piafferuitersport.nl/kleding ... tain-horse
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:
Janine1990 schreef:Anoniem schreef:
MH lijdt dus ook aan dat rare waanbeeld dat grote maten voor dikke kabouters zijn...
Goed, nu heb ik dan wel geen grote voet, maat 41, maar ze hebben alleen maar korte en superwijde laarzen... Mijn kuitmaat is 40/41. Hoogte is zeg maar al snel een 10cm hoger dan de laagste mogelijkheid
Jaime_ schreef:Bij mij zouden de 'regular' perfect passenMijn voetmaat is 39, kuit is 37 á 38, hoogte is normaal 48 maar voor springen zou 45cm juist een goede hoogte zijn. Jaaaa deze gaan op mijn wishlist voor straks ooit bij mijn springset, voorlopig mag ik geen nieuwe rijlaarzen..
Jaime_ schreef:Nee juist nietwant ze zijn al 3cm te kort eigelijk
Dus als ik er een hakje in doe, vallen ze nog korter. Hakje doe je juist wanneer de schacht te hoog is.. Ik heb trouwens op de site van de divoza gekeken, daar vind ik ze een stuk minder mooi. Ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien.
Mendyh schreef:Ik heb een paar Mondonis en een paar Petries. Maar je merkt zoveel verschil in t comfort. Het liefste trek ik altijd m'n Petries aan. Die Mondonis zitten niet echt heel comfortabel, ondanks dat ik een ander voetenbedje er in heb laten zetten.
CuteApplePie schreef:Hmm, dan toch maar eens mondoni's overwegen!
Al zijn er nu wel petrie's in de aanbieding bij divoze
Vind mijn petrie chaps echt niet fijn zitten,
mijn vorige paar was ik echt heel blij mee maar zijn te kort geworden,
dit paar wat ik nu heb zit echt totaal niet lekker en is onderhand ook te groot.. Ze snijden ook echt in mjin wreef, hele tong van mn schoen is doormidden door die chaps.
CuteApplePie schreef:Gecoat leer, wat houd dat precies in dan?
Ik durf ook vooral geen petrie's te kopen omdat de pasvorm van mijn chaps zo ruk is,
gewoon 1 vierkant vlak lijkt het wel, sluit helemaal niet aan bij de enkels. (zie je in mn profiel wel op de foto's)
Ben bang dat het met de laarzen ook zo gaat zijn, al hangt dat er natuurlijk wel van af welk model..