Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frutsels schreef:De ervaringen van de beschermers van Back on Track zijn zeer goed! Zoals eigenlijk van alle Back on Track producten. Gallen of dikke benen worden beduidend minder na gebruik van de pees- en beenbeschermers en kunnen zelfs volledig verdwijnen.
Het is soms lastig uit te leggen wat de producten doen, eigenlijk moet je het zelf ervaren. Sommige mensen zijn heel sceptisch en zijn dan verbaasd over de werking als ze toch overgehaald worden het te proberen.
@Vesceron: ophalen is absoluut mogelijk op afspraak! Als je graag lange beschermers wilt, kan ik de peesbeschermers neopreen (je hebt een set voor de voor- en een set voor de achterbenen) of de Royal Work Boots adviseren. Deze laatste zijn extra lang en speciaal ontwikkeld voor de dressuur.
Nouvel schreef:Zijn de springschoenen geschikt om een hele dag om te laten in de paddock of wei?
Wij hebben een paard met problemen in de voeten die nu op speciaal beslag staat dat niet afgetrapt mag worden.
BoT springschoenen zouden dan een mooie dubbele werking hebben, bescherming en doorbloeding...
Jotoma schreef:Had eerder al gevraagd naar de ervaringen van de brush boots. Ik lees overal verschillende omschrijvingen van het product. Ik wil in elk geval een product zonder neopreen. Zit dat in de mesh nu wel of niet?
En wie kan uit ervaringen vertellen hoe de benen er onder weg komen?
Jade schreef:Jotoma schreef:Had eerder al gevraagd naar de ervaringen van de brush boots. Ik lees overal verschillende omschrijvingen van het product. Ik wil in elk geval een product zonder neopreen. Zit dat in de mesh nu wel of niet?
En wie kan uit ervaringen vertellen hoe de benen er onder weg komen?
heb ze net gekocht, er lijkt inderdaad neopreen in te zitten, ik vind ze vrij groot vallen en benen kwamen er ook nat onder vandaan. al met al heb ik er spijt van dat ik niet toch voor dalmar heb gekozen, maargoed, ik heb ze vooral voor aan de longe, ze moet het er maar even mee doen.