Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pippaa schreef:pmarena, je slaat de spijker vol op z'n kop. Overbouwde achterhand en bolle buik zijn aanwezig (niks buikje). Met de bolle buik zijn we al een tijdje aan de hand bezig en zonder zadel, maar een goed passend zadel zou daar een hele fijne ondersteuning bij zijn. De foto's hierboven zijn overigens wel van hetzelfde ritje. Is de tweede foto dan duidelijker of lag het zadel er mogelijk scheef op? Paard is namelijk nogal scheef (ook mee bezig). En dom dat ik geen foto van boven heb gemaakt, zal ik binnenkort doen.
Bij mijn vorige boomzadel had ik inderdaad een banaan/anatomische singel van Pfiff, waardoor hij goed bleef liggen.
Heb je specifiek iets dat je aanraadt, waarvan jij denkt dat het de grootste kans op succes is of is het gewoon proberen?
Edit: bedankt voor je uitgebreide reactie! En de reactie daarboven natuurlijk ook.
quibje schreef:deze doe ik voorbij de fork aanhangen en met leren touwtjes bevestigen aan het zadel zodat ze op hun plaats blijven
vandaag mee gereden, ging super
gelukkig zie je ze niet zitten, maar vind het wel bij het zadel passen met dit leer en de touwtjes![]()
waar ik overigens ook heel blij mee was :
de zweetafdruk bij mijn paard, helemaal egaal en de ruggegraat lekker droog
nog nooit zo'n mooie afdruk gehad als nu met de arizona
Maritje1991 schreef:@ Dierfysio, op FB staat een bruine seatsaver te koop met klittenband voor wrongen
https://www.facebook.com/groups/441252709244684/