Ik zou willen dat ik dat zou kunnen met een naaimachine! Knap hoor.
Dabo
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-13 22:52
PKFrancis schreef:
Ik zou willen dat ik dat zou kunnen met een naaimachine! Knap hoor.
Naaimachine doet het zwaarste werk voor me hihi
Roze pad is helaas vandaag niet geleverd, postbezorger is wel aan de deur geweest, maar heeft het helaas niet bij de buren afgegeven, maar mee terug genomen, morgen komt hij opnieuw. Ik blijf de hele dag thuis
Ik heb standaard een briefje naast mijn deur hangen voor mijn postbode, Postbode wilt u bij afwezigheid een pakketje bij de buren afleveren? En dan werkt als een zonnetje. De meeste dingen worden bij een van mijn buren afgeleverd! Misschien een idee? Ik vond het nog al frustrerend dat ik pakketje zo vaak misliep en dan ook nog naar het postkantoor kon als ik pech had. Mijn buren zijn mijn vangnet!! En de postbode weet dat ik ze niet aanklaag als ze een pakketje daar afgeven.
Normaal worden de pakjes wel altijd bij de buren afgegeven, maar aan de ene kant zijn ze op vakantie, en aan de andere kant werken die mensen de hele dag, dus ik denk dat hij na 2x dacht dikke doeiii. Ik heb nu aangegeven (als ik morgen onverhoopt toch niet thuis ben) dat het bij de achterdeur gezet kan worden
Nee joh, niet moeilijk! Maar je moet wel een stevige machine hebben. Op de 1e pagina staat toch foto voor foto hoe ik het gedaan heb Succes voor je moeder! (en tipje, gebruik een jeans-naald!) een dunne naald breekt geheid.
SUSANNEx
Geplaatst: 22-08-13 22:00
Wow, dat is goed gelukt, mooi!
xRiiannex
Geplaatst: 22-08-13 22:37
Dabo schreef:
Nee joh, niet moeilijk! Maar je moet wel een stevige machine hebben. Op de 1e pagina staat toch foto voor foto hoe ik het gedaan heb Succes voor je moeder! (en tipje, gebruik een jeans-naald!) een dunne naald breekt geheid.
Dankjewel, Wat zijn de maten voor een full dressuur dekje?