Voor de twee keer gereden met mn nieuwe zadel. Ik had dit jaren eerder moeten doen! Ik wil gewoon niet meer stoppen met rijden haha. Ze is zoveel sneller los in dr hele lijf. Wil ineens graag lopen en makkelijker k lang en laag. Heerlijk! Tot nu toe alleen maar blijheid. Ook erg blij dat dit zadel zo netjes achter haar schoft blijft liggen.
Gister was ik lekker aan het rijden en in ene is mijn tribal zadel weer gaan piepen Astrid direct geappt en het laten horen.. Zadel gaat vrijdag weer mee naar nijkerk en door herman nagekeken!
Hij is binnen een dag gemaakt. maar piept nog steeds moet hem nu 2 weken gebruiken in de hoop dat het dan minder wordt.. soort vna slijt maar vind het echt steeds meer zonde van me geld worden zo zijn al een jaar onderweg
Mijn zadel piepte van de week ook wat. Toen schoot voorgaand bericht door mijn hoofd. Daarna bedacht ik me dat ik net mijn zadel had ingevet. Gelukkig.
Ligt helaas niet aan me laarzen, vandeweek met me stallaarsjes gereden die het zadel niet aanraken, piept net zo. Het komt ook echt uit de kamer vandaan het gepiep!
Fleurrr_
Geplaatst: 22-12-15 12:34
Misschien voor de geïnteresseerden. Wij hebben een Tribal classic te koop. Hij was op maat gemaakt voor een brede gespierde D pony. Het is een 17,5 inch in het zwart met dikke kniewrongen en diepe zit. We hebben nu een andere pony die hem helaas niet past. De andere pony waar die voor gemaakt was heeft meer de rug van een paard. Zadel is misschien een jaartje oud en aankoopbon hebben we nog op de mail. Foto's en vraagprijs kan ik sturen in PB!
wwillemijn
Geplaatst: 22-12-15 13:11
Zou je mij foto's en VP willen PB-en? En als het goed is staat op het zweetblad welke maat de boom is, die zou ik graag ook weten
wwillemijn
Geplaatst: 07-01-16 18:07
Nog steeds zijn wij heel blij met de tribal. Even een vraagje aan de mede tribal eigenaren:
Ik moet over 2 maanden terug om het zadel te laten checken. Dus de check 3 maanden na aankoop. Zijn hier kosten aan verbonden? En krijg je dan ook een digitale zadelmeting?
Je krijgt geen digitale zadelmeting, het is gratis. Het hoort bij de eerste service.
wwillemijn
Geplaatst: 12-03-16 18:20
Vandaag voor de check geweest. Het zadel was enorm ingeklinkt, Mel liep er niet fijn meer onder. Weer opgevuld en mevrouw liep weer heerlijk over d'r rug en ik had weer verbinding! Niks dan lof over de kennis en kunde van de medewerkers van countrymill!
Ik heb heel veel vertrouwen in de tribal zadels en in hun vakmanschap.
En dus, vandaag ook een tribal laten aanmeten voor mijn ruin. Extra brede boom en in een andere kleur, dus het wordt besteld. Wel een leenzadel met extra wijde boom meegekregen. Dus wij zijn blij! We kunnen lekker aan de gang qua rijden, en over maximaal 10 weken ons zadel. Heb er meteen hoofdstel, beugelriemen en singel bij besteld in dezelfde kleur.
Het is het roodbruine Memelleer geworden, met een crème biesje. En het hoofdstel hetzelfde als onderstaand hoofdstel maar dan de kleuren van het zadel natuurlijk. Het hoofdstel is van Dobert.
Weet iemand of je zelf de singelstoten die als voorsingel geplaatst zijn makkelijk weer naar een normale positie kunt krijgen? Ik heb voorzichtig geprobeerd om dat te doen, maar ik krijg er niet heel veel beweging in. Of zou ik dan langs CM moeten? Die 'snee' die je ziet, daar moet ie dan uit gaan komen.
Zo: Maar dat hebben niet alle tribals hoor. Het zadel dat ik in bestelling heb wel en dit leenzadel toevallig ook. Alleen mijn ruin krijgt altijd een bultje op z'n schoft na het rijden als ie met zo'n voorsingel gereden wordt. Trekt binnen een half uur weg, maar heb t liever niet natuurlijk
Vandaag ook een Tribal gekocht, ben heel benieuwd hoe hij ermee gaat lopen. Hij is heel erg gaan staken na een slecht passend zadel. Maar met testen vanmiddag liep hij al veel ruimer.