bulck schreef:Het feit dat jan en alleman begint te knutselen aan zadels lijkt me toch eerder zorgwekkend. Uiteindelijk komt dan het garantie-verhaal in het gedrang. Immers als iedereen zelf begint te knutselen, kan een goede service niet gegarandeerd worden. Nu hebben er enkele een slechte ervaring, net als elk zadel zal ook WOW minder goede ervaringen/klanten hebben, maar om alle fitters slecht te maken lijkt me ook een beetje overdreven. Idem voor aanpassingen te doen. Lucht in of uitblazen. Ik laat dat door een fitter doen; Sommige zeggen er moet meer lucht in, andere veel minder. Dus uiteindelijk gaan mensen dan toch maar doen wat ze willen of dunken te weten. Schoenmaker blijf bij je leest, heb ik altijd in zo'n gevallen.
Als je bedenkt dat de cursus om Wow-fitter te worden precies twee dagen duurt, kun je je voorstellen dat je niet zondermeer er vanuit hoeft te gaan dat de Wow-fitter meer kan of weet dan iemand die al jaren zo'n zadel heeft.
@ Stasja. Je vraag gaat helaas behoorlijk offtopic doordat het geen betrekking meer heeft op Wow