Ik ben erg benieuwd hoe het geworden is!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was naar eentje gaan kijken, maar die had duidelijk een gebroken boom. Dus maar laten liggen en de verkopers vriendelijk verzocht om bij hun advertentie te plaatsen dat het niet meer kon dienen om te rijden. Ze hebben het verwijderd, ofwel is het verkocht, en dan zit er een onwetend mensje op een paard met pijn. 
Ik denk dat ik hem van de week nog eens een nachtje zal laten badderen, ben benieuwd of ik hem 100% metaalkleurig krijg. Denk dat het een heel stuk moet lukken.
), dus ben nu aan het neuzen voor een geschikt dressuur-projectje. VZH zadel project komt vanavond terug van de zadelmaker (vulling vervangen) en dan gaat hij vanaf morgen in gebruik
PrimaDonna_ schreef:Ik heb een lak neusriem, iemand hier misschien een idee hoe je hem weer mooi kan krijgen?
Zitten wat krasjes op, ik zat te denk aan nagellak, maar dit gaat er denk zo weer vanaf...
Leen_ schreef:PrimaDonna_ schreef:Ik heb een lak neusriem, iemand hier misschien een idee hoe je hem weer mooi kan krijgen?
Zitten wat krasjes op, ik zat te denk aan nagellak, maar dit gaat er denk zo weer vanaf...
Misschien kan je eens proberen met zo een krassenstift voor op de auto? Dat legt ook een soort van laagje in de kras waardoor het weer egaal lijkt.
Maaike_Kealy schreef:XxChelsey1xX schreef:zou iemand weten hoe je bijv. een lichtblauw shirt donkerder kan maken?
Bij de drogist heb je poederverf voor kleding. Doe je in een emmer water samen met je t-shirt.
Ik heb het een bv gebruikt om een oud 'beige' halster zwart te maken