Nougoed, Ontopic.
Iemand toevallig idee of er een ruiterzaak in NH(omg, amsterdam) ook een probeer service aanbiedt? Ik heb de singel nog geeneens in mn handen gehad, dus hoop dat ik ergens kan voelen en daarna mag uitproberen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mamendt schreef:Lijkt me super deze singel maar is de kleinste maat 55cm? Ik heb helaas een 50cm nodig voor mijn haflinger.....
Pas_de_Deux schreef:mamendt schreef:Lijkt me super deze singel maar is de kleinste maat 55cm? Ik heb helaas een 50cm nodig voor mijn haflinger.....
Ze gaan wel een kleinere maken maar op dit moment kunnen ze al niet eens de productie van hun huidige maten bijhouden. Dus ik ben bang dat het nog wel even gaat duren gezien ze dan ook een nieuwe mal moeten maken. Voorlopig is de kleinste dus helaas 55 cm.
Pas_de_Deux schreef:Moratoetje schreef:De singel wordt pas na 10 april geleverd, had een mailtje van Pas de Deux....nog even geduld hebben dus!
Ik heb 'm onverwachts vandaag al binnen gekregen! Je krijgt 'm dus morgen binnen
Pas_de_Deux schreef:Moratoetje schreef:De singel wordt pas na 10 april geleverd, had een mailtje van Pas de Deux....nog even geduld hebben dus!
Ik heb 'm onverwachts vandaag al binnen gekregen! Je krijgt 'm dus morgen binnen