Ik zou ze graag in NL zien. Heb nu geimporteerd, maar dan betaal je je scheel.
Super goed model, en erg goede kwaliteit.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

(en dan het liefst nog, in verschillende kleuren
)nadita schreef:Peerke_ schreef:
Beenbescherming is een hele grote vraag naar,
Echter ik moet minimaal 2000 setjes verkopen, wil de prijs rond de 30 euro komen te zitten..
En zoveel vraag is er niet naar.
Nou spreek je jezelf wel heel erg tegen!!!
Annabel schreef:Ja dat bedoel ik, voor een grote d pony heb ik net wat meer nodig

EmmyJoycee schreef:Een Winterdeken of regendeken heel erg vel gekleurd en dan met knalroze stippen!

nadita schreef:Dit zijn Tough 1 graaskorven, alleen te koop in Amerika.
Ik zou ze graag in NL zien. Heb nu geimporteerd, maar dan betaal je je scheel.
Super goed model, en erg goede kwaliteit.
[ Afbeelding ]
EngeltjeS schreef:Ik zoek een dekenverlenger, die de borst wat breder kan maken.
Athos heeft namelijk een vrij brede borst, als ik zijn dekens bekijk.
Echter heeft alleen Bucas zo'n dekenverlenger/verbreder, en laat dat nou alleen op Bucas dekens passen
Dus Sjoerd: doe je best!(en dan het liefst nog, in verschillende kleuren
)
*aanpassing*
ook voor dekens met klip-sluiting.
*gaat googlen*

nadita schreef:Peerke_ schreef:
Beenbescherming is een hele grote vraag naar,
Echter ik moet minimaal 2000 setjes verkopen, wil de prijs rond de 30 euro komen te zitten..
En zoveel vraag is er niet naar.
Nou spreek je jezelf wel heel erg tegen!!!
Gini schreef:Ik denk dat hij bedoelt dat er wel veel vraag naar is (beenbescherming is een paar keer voorbijgekomen in dit topic), maar nou ook weer niet zo groot dat die meteen 2000 setjes en meer kan verkopen.

muis_lover schreef:orginele zadeldekjes die niet meteen 50,- of meer kosten!! Leuke printjes en plaatjes

Kayleigh__ schreef:Wat ik trouwens ook mis is een 'niet voeren' bordje. Degene die ik heb gezien vond ik nogal onvriendelijk en schreeuwerig overkomen.
Gewoon vriendelijk : Dit paard mag niet gevoerd worden, dankjewel of Liever niet te voeren'.
Maargoed, denk niet dat je er veel aan hebt, omdat je het -denk ik- niet zoveel zal verkopen.
eline10 schreef:Wat ik mis, of nouja wat verbeterd mag worden is een zo'n vliegenkapje in maat shet.
Elke keer als je er 1 koopt, is m'n shet een ezel door die veelste grote 'oren'
_MC_ schreef:EmmyJoycee schreef:Een Winterdeken of regendeken heel erg vel gekleurd en dan met knalroze stippen!
dat lijkt mij idd ook leukl! mooie gekleurde en (heeeel belangrijk) betaalbare winterdekens! de meeste zijn zo saai gekleurd

_Amigo schreef:Een dikke, wit onderlegde lakneuriem!
(hoe plak ik hier een plaatje?)