Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze is pas drie en dus nog volop in ontwikkeling! De kans is dus groot dat we vroeg of laat weer een ander zadel nodig zullen hebben. Zelf had ik in een ander geval ook niet zo snel voor een nieuw zadel gekozen hoor. Ik had voor mijn vorige merrie echter een nieuw zadel gekocht (bij Melrovers) en helaas heb ik daar maar krap twee maanden mee kunnen rijden, ik heb de merrie helaas in moeten laten slapen. Ik heb dit zadel (een MSFC Professional) in mogen ruilen voor een ander, passend zadel voor mijn nieuwe merrie en dat was toch wel een stuk aantrekkelijker dan mijn andere (zo goed als nieuwe) zadel te koop aanbieden via Marktplaats en zelf weer een tweedehands zadel aanschaffen
Het is toch maar afwachten of je zo'n zadel anders vlot kwijt raakt en tegen welke prijs
Ik was dus enorm blij met deze oplossing
) Massimo lag goed maar pony liep net iets fijner onder een Lovatt and Rickett.
, heb je er toevallig een foto van? 
krijg hem over 6 weken dit zadel was helaas het enige zadel wat paste dus had ook niet zoveel keus mijn voorkeur ging uit naar een sommer of kentour maar het is dus een massimo geworden en ik vond natuurlijk alleen de duurste week lekker zitten maar ja alles voor je knollie he