Ik moet nog 6 nachtjes slapen, donderdag krijgen wij onze WOW

Zal er foto's van maken die ik hier kan plaatsen..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schangah schreef:Is je wow dan al in Nederland?? Ik hoop dat ik die van mij ook volgende week krijg. Heb nog geen bericht ontvangen dat hij binnen is.
Ik wil zo graag dit jaar nog rijden. Heb dit jaar tot nu toe maar iets van 2-3 maanden kunnen rijden. Dankzij zadelproblemen en een domme blessure van mijn paardenmuts.
steinstein schreef:Heb de afgelopen dagen op een Wow zadel van mijn stalgenoot mogen rijden. In een woord WOW. Geen pijn meer in rug of heup en heerlijk kunnen rijden en galloperen. Ben dus redelijk om. Echter mijn geldboom laat een nieuw WOW zadel niet toe. Ga dus op zoek naar en 2de handse.
knollentuin schreef:steinstein schreef:Heb de afgelopen dagen op een Wow zadel van mijn stalgenoot mogen rijden. In een woord WOW. Geen pijn meer in rug of heup en heerlijk kunnen rijden en galloperen. Ben dus redelijk om. Echter mijn geldboom laat een nieuw WOW zadel niet toe. Ga dus op zoek naar en 2de handse.
het is al vaker vermeld,laat iig de maten van je paard opmeten door een off wow-fitter. je bent dan wel wat geld op voorhand kwijt maar in de toekomst scheelt t je echt. het is echt belangrijk om de juiste maten op je paard te hebben en in de wow is er heel veel verkrijgbaar
2005 schreef:Laatste vraag die ik in het topic spam: weet iemand of er veel verschil zit in de oude types zitting en de huidige? Na wat rondkijken kan ik namelijk veel goedkoper een oud model type zitting krijgen, dat scheelt nogal in de prijs. Het is de zitting (boom klopt, maat klopt, diepte van de zit is ook hetzelfde) die ik nodig heb, alleen dan een oud model.
MarChak schreef:2005 schreef:Laatste vraag die ik in het topic spam: weet iemand of er veel verschil zit in de oude types zitting en de huidige? Na wat rondkijken kan ik namelijk veel goedkoper een oud model type zitting krijgen, dat scheelt nogal in de prijs. Het is de zitting (boom klopt, maat klopt, diepte van de zit is ook hetzelfde) die ik nodig heb, alleen dan een oud model.
Schangah schreef:Is je wow dan al in Nederland?? Ik hoop dat ik die van mij ook volgende week krijg. Heb nog geen bericht ontvangen dat hij binnen is.
Ik wil zo graag dit jaar nog rijden. Heb dit jaar tot nu toe maar iets van 2-3 maanden kunnen rijden. Dankzij zadelproblemen en een domme blessure van mijn paardenmuts.
Ankie_Boris schreef:Schangah schreef:Is je wow dan al in Nederland?? Ik hoop dat ik die van mij ook volgende week krijg. Heb nog geen bericht ontvangen dat hij binnen is.
Ik kreeg gisteren een mailtje ter bevestiging dat mijn zadel binnen is, en heel mooi waswhaah! Donderdag gaat dus definitief door!!
Schangah schreef:Yep die van mij is ook binnen. Wordt begin volgende week afgeleverd