Ik ben een oekel in zoeken Staat hier in het topic ook waar je die spullen kan krijgen en hoe je het kan maken?
YvonneV
Geplaatst: 13-10-10 19:50
Niicole__ schreef:
Ik ben een oekel in zoeken Staat hier in het topic ook waar je die spullen kan krijgen en hoe je het kan maken?
Op de vorige pagina staan een aantal foto's hoe ik het doe.
Ik gebruik als vulling randissolatie van de vloerverwarming (had ik nog). kunstleer heb ik besteld bij www.destoffenkraam.nl Klittenband heb ik gekocht bij lappenland in Haarlem, die hebben klittenband van 3 cm breed.
Goeie vraag, ik zit aan iets te denken van rood met een gouden randje Of iets roods met een goud lurexsdraadje er door.
Ik kan natuurlijk ook combineren met het rode en het goude setje
Aria_zz
Geplaatst: 15-10-10 20:53
Het lijkt me moeilijk om een goeden randje te steken, aangezien het niet erg breed is, of je zou het extra breed moeten maken natuurlijk. Met een gouden luxe draadje heb ik zelf al geprobeerd, maar die breekt af omdat het zo'n 'stugge' draad is, anders dan de andere. Dat kun je bv wel met de hand, om accenten te leggen bv. Eens over na denken hoe we dit kunnen aanpakken idd
of rood en daaronder een laagje bont hoewel dat meer kerst is en misschien ook wel erg dik wordt
YvonneV
Geplaatst: 15-10-10 21:57
Wat ik nu eigenlijk voor ogen heb is is zo'n geruit sjaaltje met goud lurex er in, het kind heeft ze in blauw paars en fucsia. Eens kijken of ik die in het rood kan vinden.
YvonneV
Geplaatst: 17-10-10 10:31
Zijn er verder geen mensen met foto's
Ik moet zeggen dat het me steeds makkelijker af gaat.
Ik had nog een oude hele sterke naaimachine staan, alleen dat ding is zo loeizwaar om hem voor een klein klusje uit de kast te moeten halen. Nu hadden we ook nog een naaimachinekastje in de schuur staan en het was altijd al de bedoeling om die twee samen te voegen maar het kwam er maar niet van.
Van de week toch maar eens de stoute schoenen aan getrokken.
Deze machine is vele malen sterker als mijn moderne machine en het gouden setje is nu dus ook af.
Wat is dit allemaal mooi zeg! Echt iets voor de setjes fanaten onder ons
Aria_zz
Geplaatst: 17-10-10 20:06
idd, na wat oefening gaat het steeds beter. Zodra ik mijn hoofdstel binnen heb kom ik ook met foto's, zo los kun je er niet echt veel aan zien. Dat goud is wel erg mooi zeg!
Ja, die zit wel dicht bij het oog ja, ookal is het niet zo'n grote foto... Misschien is de frontriem te klein en trekt die het hoofdstel naar voren? Misschien moet je daar eens naar kijken....