Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
onley schreef:KimBreda schreef:De K&M dressuurzadels zijn wel in het bruin verkrijgbaar op aanvraag...alleen heb je dan een wat langere levertijd...
Ik had een bruin K&M dressuur cob zadel voor mijn fjord...via Isabelle van Superhorse
meen je dat echt?
ik heb mijn leverancier laten bellen en hij zegt dat ze niet te bestellen zijn
sorry ik had laten bellen voor de thorowgood t8
germie schreef:Ik heb 1 van de eerste zadels van KM. Dus hoe oud zou het zadel zijn? 7 of 8 jaar nu denk ik?
De zweetbladen zijn nog helemaal mooi. Van de kniestukken kun je nu op een paar plekken zien dat het leer niet geheel zwart meer is. De zitting kan ik weinig over zeggen, want die is vernieuwd omdat mijn bijrijder het zadel op de staldeur had laten hangen en mijn paard de zitting kapot gebeten had. Dus is er bij KM een nieuwe zitting op gekomen. Deze ziet er verder nog goed, maar is natuurlijk ook korter in gebruik. De singelstoten zijn nog goed, 1 wordt ietsjes minder nu, maar hoeft nog niet vervangen te worden. En wat ik zeer goed vind aan KM is dat het zadel nog nooit opgevuld is, en ook niet ingezakt is. En nog steeds zijn de kussens mooi zacht. Zadelmaker zei laatste keer ook, niets aan doen. Er zit levenslange garantie op de boom, net als bij wintec. Het is uiteraard een zadel wat gewoon op je paard moet passen. Mijn paard heeft een hoge schoft, maar toch de normale wither uitvoering. De zitting valt groot uit, ik rij in een 17.5 inch, maar is vrij vlak. Met een 17 inch had ik het met mijn 1.82m ook wel kunnen doen.
germie schreef:Poging 3
diana1 schreef:http://www.zadelboetiek.nl/
hier staat ie voor 875 euro incl. toebehoren.
O
Levertijd is idd lang, zou 3-4 weken zijn maar zit nu dus al 8 wk te wachten en zal nu nog 2 wk duren. Hoop dat het dan echt komt.
idefix4 schreef:diana1 schreef:http://www.zadelboetiek.nl/
hier staat ie voor 875 euro incl. toebehoren.
O
Levertijd is idd lang, zou 3-4 weken zijn maar zit nu dus al 8 wk te wachten en zal nu nog 2 wk duren. Hoop dat het dan echt komt.
Het is idd een prima zadel. Ik baal wel om te lezen dat je zo lang moet wachten. Dat is echt een Engels probleem. Die houden zich zelden aan de afspraken. Echte struisvogels zijn het. Ik had gehoopt dat zij hun zaken beter op orde hebben. Jopelijk ben je inmiddels een blije eigenaar.