Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ben er tot nu toe nog altijd van overtuigd dat ze die gewoon hadden moeten leveren maar ja.. haha
M_V_1994 schreef:Ik ben al een tijdje een stille meelezer en geniet van al jullie fotos![]()
Ik heb zelf al een tijdje de Loire French Rose met een matching tshirtje en een Loire vest in zwart als set. Nu is eindelijk de Loire Musk binnen gekomen en wilde jullie de foto niet onthouden. De foto vertekent ietsjes, in het echt is ie nog mooier![]()
[ [url=m/R6c2JQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu ga ik straks ook overstag voor een musk dekje....ava_krause schreef:M_V_1994 schreef:Ik ben al een tijdje een stille meelezer en geniet van al jullie fotos![]()
Ik heb zelf al een tijdje de Loire French Rose met een matching tshirtje en een Loire vest in zwart als set. Nu is eindelijk de Loire Musk binnen gekomen en wilde jullie de foto niet onthouden. De foto vertekent ietsjes, in het echt is ie nog mooier![]()
Ooh nee laat nou niet zienNu ga ik straks ook overstag voor een musk dekje....
Super mooi op je schimmel!
Wat vindt jij? Meer paars of roze?
ava_krause schreef:M_V_1994 schreef:Ik ben al een tijdje een stille meelezer en geniet van al jullie fotos![]()
Ooh nee laat nou niet zienNu ga ik straks ook overstag voor een musk dekje....
Super mooi op je schimmel!
Wat vindt jij? Meer paars of roze?
Ik kan vanavond eindelijk de hunter green dressuur aan de collectie toevoegen samen met de beenbeschermers. Weet niet meer of het grafter boots of brushing boots waren
en de Polar handschoenen zal ik ook niet meer nodig hebben voorlopig, maar toch héél erg blij haha.
M_V_1994 schreef:Ik ben al een tijdje een stille meelezer en geniet van al jullie fotos![]()
Heel anders, veel meer paars dan roze! Ik ben echt razend nieuwsgierig naar de foto's van de suede die jullie hier gaan plaatsen, Azure komt hier denk ik sowieso