Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Heeft iemand hier weet of er (Barefoot)beugelriemen bestaan in de kleur van mijn Stella?
Ik zou eigenlijk riemen zoals deze willen: http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadel ... ono-T.html
Heb er zo voor mijn Freemax en vind ik veel leuker (veel minder riem en geen gedoe met de gesp) maar die van mijn Freemax kan ik er niet aan hangen omdat die gemaakt zijn voor aan een haakje .. Of kan ik die ombouwen op 1 of andere manier? (maar dan is het nog niet de juiste kleur, al passen mijn beugelriemen dan wel weer bij mijn hoofdstel dus misschien dat het wel kan![]()
).
MaricoGraphy schreef:Oh iemand zei da bij gehost de ruggengraat vrijheid zelf bepaald kon Worden. Is dat met meer zadels zo?
darkadia schreef:Die klittenbandophanging met open haken werd bij de oude Barefoot Lexington geleverd, maar wordt inmiddels niet meer gemaakt helaas. Er bleken mensen bij wie de riemen er op onverwachtse momenten vanaf schoten, niet echt veilig dus. Hoewel ik hier zelf met mijn Lexington totaal geen last van gehad heb.
Heb er navraag naar gedaan, omdat er bij mijne een stiksel los kwam. Uiteindelijk maar gewoon laten repareren bij een zadelmaker.
missanita84 schreef:ik las bij becidor (ondanks nare ervaringen) dat je de inlages zelf kunt bepalen hij word dan op maat gemaakt althans staat er (grandeur half pad) ik zat dan te denken aan de grandeur vilt 10 mm inlages?
maar als dat niks is wbt grandeur half pad. dan schaf ik op ten duur gewoon een tweede orgineel pad aan.