janneke584 schreef:Ik wil mijn zadel weer mooi zwart verven (hij is erg kaal). Ik wil dat graag met de indringverf doen, maar of ik ben blind, maar ik kan de indringverf niet vinden op de site van de beginpagina
Klopt, die staan er niet bij.
Indringverf ken ik niet zo direct merknamen van, maar deze vind je wel online onder indringverf leder en bij schoenmakers.
jokari schreef:ik denk dat Angelus geen indringverf heeft janneke584. Ik ga zaterdag indringverf van HG halen, dat kan blijkbaar bij de plaatselijke Brico, handig.
Just_bo, finisher zal wel niet echt noodzakelijk zijn, denk ik, maar ik ga er wel van uit dat het net wat extra bescherming geeft, zeker bij acrylverf. Geen idee hoe lang acryl moet drogen, een paar uurtjes ?
HG is ook gewone leerverf (zoals Angelus), maar blijkbaar wel betere kwaliteit dat die van Angelus.
Finisher is inderdaad niet noodzakelijk, maar het is gewoon een extra bescherming. Droogtijd van de acryl is toch minstens een nacht. Staat geloof ik ook wel op het potje. Het is niet omdat hij droog aanvoelt dat hij overschilderbaar is.