VWestra schreef:Bevalt toch niet? Ik gebruik mijn prolite nog wel, maar weinig gereden ivm blessure en revalidatie.
Zadel blijft er niet zo mooi mee liggen, en met mijn leren singel wel

Dus vandaar.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariekie schreef:Wanneer heb je een smalle versie nodig van de fairfax of prolite?
mariekie schreef:Wanneer heb je een smalle versie nodig van de fairfax of prolite?
meiske1577 schreef:Thalia, als je paard nooit last heeft gehad van die taktfouten zou ik toch eens kritisch kijken of hij niet ergens anders last van heeft. Kan ook zomaar een (lichte) blessure zijn....
Cardy schreef:pol1 schreef:
Waarom als ik vragen mag?
Minder onderhoud en blijft daardoor mooier/netter.
meiske1577 schreef:Thalia, als je paard nooit last heeft gehad van die taktfouten zou ik toch eens kritisch kijken of hij niet ergens anders last van heeft. Kan ook zomaar een (lichte) blessure zijn....
pol1 schreef:meiske1577 schreef:Thalia, als je paard nooit last heeft gehad van die taktfouten zou ik toch eens kritisch kijken of hij niet ergens anders last van heeft. Kan ook zomaar een (lichte) blessure zijn....
Taktfouten komen ook vaak voor bij paarden die scheef zijn/ of langdurig worden doorgereden in hun scheefheid.
Sus2012 schreef:Heb net een fairfax singel van mp gekocht. Zaten wat kleine scheurtjes in volgens de verkoopster. Er zitten vooraan in de holle kant flinke scheurtjes in. Bovendien is hij heel stug en stijf. Kan m niet recht krijgen.iemand enig idee hoe dit op te lossen.? Heb m al meerdere keren ingevet.wat kost vervanging van het leer?