Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij zit echt heerlijk moet er zelf alleen aan wennen haha
)
)
. Dochter erop, rijden maar. Kato was best fris, en beiden moesten aan zadel wennen. Draven ging best redelijk alleen de volte werd steeds kleiner. Kirsten zat nog wat te gespannen en dan is sturen lastig (had de poown aan de longe). Ook galopje ging wat stroef. Dus daarna verder gegaan in stap met links en rechts gaan dmv alleen zit. Dat ging best goed. Toen weer draven en galop. En toen durfde dochter steeds meer te ontspannen. 1 keer gleed ze flink scheef dus pony stond direct stil. Hoe langer hoe meer ontspanning bij beiden, de galop ging steeds harder, maar ook steeds fijner, gestrekter ipv konijnenhupjes, en af en toe aanstalten tot bokken. Ik denk uit joligheid, want het bokje wat volgde 1 keer was bijna onvoelbaar voor dochter. Ze wil wat vaker mijn Iberica proberen en als ze dan in draf en galop goed kan blijven zitten komt er op termijn wellicht een christ zadel voor Kirsten. Maar dan wel een pony of shet maat
Zilfstar schreef:De Libra bbp extra, is dit van echt schaap of niet?
En wie weet welke maten er zijn? (Gaat om ponymaatje)
Evt andere opties van een bbp met schaap als zitting en op de rug vh paard zijn ook welkom. (Christ weet ik al natuurlijk)
En welke is aan te raden voor bijna 8 jarige amazone met goede zit? Als je even naar christ kijkt: je hebt een gewone, eentje met wat extra opvulling en eentje met wrongen? Wat is waar goed voor?
Kom erachter dat schapenvacht los toch ook bij elkaar 100 kost (moet goede singel of bevestiging erbij kopen. Vacht = 60 ong, longeersingel oid 40 ongeveer....