WOW zadel,is het echt wow?Alle ins en outs! Deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 17:31

Ik had het netzo paperboy :))

Eerste 2 fitters zeiden tab, maar zadel bleef maar schuiven en lag niet lekker heb nu zonder tab en zadel ligt goed paard beweegd er goed onder door, wil zakken maar ook goed aanspannen en is ook veel meer bij gekomen.

Hij is vrij breed heeft een schoft maar geen heel hoge scherpe meer een erg bespierde schoft

Lisette03

Re: WOW zadel,is het echt wow?Alle ins en outs! Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 17:41

pffft mijn wow heeft een jaar werkeloos in de kast gehangen, paard heeft op de wei gestaan en is eindelijk volwassen geworden/uitgezwaard dus er moet echt nodig aan mijn wow gesleuteld worden. Het aantal fitters wordt steeds minder, de meningen zijn uiteraard verdeeld, maar wie raden jullie nu toch aan als fitter??

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 09:18

Aangezien dit topic de 100 pagina's is gepasseerd wordt deze gesloten.
Aangezien men hier erg offtopic is gegaan, dit is een INF forum, het topic gaat over de ervaring met het zadel en daar horen de vragen en discussies over wie door welke fitter is "genaaid" niet in thuis, hier nog even de link naar het huiskamertopic, daar mag men naar hartelust offtopic gaan, hier niet. [HK] WoWligans on the loose: Watch out!
Voor ervaringen met fitters, het zoeken naar enz. mag je zelf een nieuw topic openen op [EA-GZ] Gezocht: Diensten
Wie nog wel over het zadel alleen ervaringen wil delen en wél ontopic blijft is welkom in deel 3 van dit topic: Tanja @ [HAR] WOW zadel,is het echt wow?Alle ins en outs! Deel 3

Hier nu een slotje.