Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb me er maar bij neergelegd. Als ik maar af en toe een keer longeer niks aan de hand maar kom ik de tweede dag weer met de spullen aanzetten, dan kijkt hij me echt aan met ongelofelijke ogen en schud nog net zijn hoofd niet heen en weer met fronzende wenkbrauwen.
Buiten ritjes boeien hem ook niet.
Ja die van ons wilde heel graag werken, dat is toch wat makkelijker
Wat een paard
hij is ook enkel en tweespan beleerd en daar vindt ie ook niks an.
Enkelspan is helemaal een drama. Na ca. 2 km stopt ie en klaar, probeert dan om te kijken omdat hij klaarblijkelijk niet snapt waarom wij boos worden/werden en is ook weer niet echt onder de indruk van de zweep. Bij veel geluk en een goede gemoeds toestand loopt hij ong 6 km en daarna basta. Hij is ook weer door vele kenners bekeken om ook weer tot dezelfde conclusie te komen.............juist, tis niet anders
, ook al geprobeert.
Maar hij krijgt de kar dan echt wel een paar keer op de hakken
maar hij blijft voor mij toch de

ripoboe schreef:ik heb mn zadel besteld op 30 juli. Het komt 30 sept bij hem binnen en wordt 12 okt pas gebracht hij heeft eerder geen tijd dus wel erg lang...
Maar vond het paszadel heerlijk zitten...

en hij komt 19-10 terug om te kijken of het nog goed werkt/ligt en of ik nog iets veranderd wil hebben. Het zit heerlijk en volgens mij is Indy er ook wel tevreden mee. Hij reageert iig nergens meer op tijdens het opzadelen. (rug bol maken, staart zwiepen)