Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elke86 schreef:Ik heb vandaag de Lemieux Essence Stone opgelegd. Materiaal is heel fijn, ik denk de blauwe ook nog te bestellen als er ergens korting is.
[ Afbeelding ]
Elke86 schreef:Ik heb vandaag de Lemieux Essence Stone opgelegd. Materiaal is heel fijn, ik denk de blauwe ook nog te bestellen als er ergens korting is.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nibbit schreef:Ik heb sinds kort 2 lemieux dekjes, maar nu piept dat leer bij de singelstoten?
(Icm de laarzen of zweetblad, ik weet het niet..)
Hebben meer mensen dat?
Farjen schreef:Wiwabalia schreef:Twijfel twijfel.. zou ik de Lemieux Mustard verkopen voor de Lemieux Mimosa?
De mosterd is toch echt een winterkleur en de mimosa zomer, dus ik zou beide doen. Voor elk seizoen 1![]()
Wiwabalia schreef:Farjen schreef:De mosterd is toch echt een winterkleur en de mimosa zomer, dus ik zou beide doen. Voor elk seizoen 1![]()
Sorry bedoel Dijon haha. Ik twijfel al een tijdje of ik de Dijon wil houden. Staat opzich prima maar vind het toch een mwe combi. Mimosa lekker vrolijk. Misschien Mimosa wat sjieker door de blauwe rand…
Vandaag trouwens gelest met Watermelon, dat vind ik zo’n heerlijk zomerkleurtje!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]