PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NorwayFjordJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 09:21

Maar voor welke prijs had je hem dan willen verkopen? Als ik €70 tweedehands zou moeten betalen voor een dekje die €85 nieuw kostte dan had ik hem net zo goed nieuw kunnen kopen bij wijze van voor zo'n klein verschil. Ik koop zelf tweedehands om geld te besparen, niet om bijna evenveel geld neer te tellen als de nieuwprijs :)

Misschien ben ik dan een koopjesjager oid maar ik betaal eigenlijk niet meer dan €50 voor tweedehands PS/ES. PS eigenlijk over het algemeen nog lager (rond de 30/35) vanwege de Horselet, hangt er wel vanaf welke kleur maar meer betalen vind ik zonde met alle kortingen die ze geven. Worden ze weer wat exclusiever dan zal het ook weer anders zijn.

Ik heb van de week €45 voor een ES dark bordeaux dekje betaald, nog gloedjenieuw met kaartjes eraan en plasticjes op de logo's. Echt mega blij mee :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 09:22

Texas02 schreef:
Zouden jullie de glitterdekjes met bareback pad durven doen? Ik durf hem niet met het dressuurdekje doen omdat het zadel een ander model heeft, ik twijfel of ik hem in spring erbij koop. Dressuurdekjes zijn ook te groot voor de bareback pad eigenlijk. Maar de bbp heeft anti slip, ik weet niet of het zal gaan schuren. Maar aan de andere kant zit het dan natuurlijk wel onder de pad, misschien is dat voor het springdekje dan niet zo erg..Want je kunt op mijn Pagony dekje (velours stof) zien wat ik bedoel, die puntjes die je op het dekje ziet is van de anti slip. Ik wilde vandaag zo graag met de Polar Night rijden, maar ik heb weer eens last van mijn rug en dan zit ik alleen goed op de bareback pad, dus nu ben ik best teleurgesteld dat dat dekje niet kan, ookal zijn die anderen ook best mooi :+ Foto 2 is de anti slip van de bareback pad en foto 3 de stipjes op het Pagony dekje.

[ [url=m/fluZE4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lNeN1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6wl2tu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgens mij is het juist de bedoeling bij zo'n BBP dat je er geen dekje onder hebt toch?

Zeker als het antislip heeft, zou ik bang zijn dat het glitter er af gaat en gaat pillen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 09:31

De meeste mensen die ik ken hebben een bbp juist wel met dekje omdat een dekje makkelijker te wassen is dan de bbp. Plus deze anti slip wil ik mijn paard echt niet aandoen :+ Lijkt me niet heel aangenaam te voelen. Maar wat jij zegt is dus eigenlijk een beetje mijn vraag. Beschadigen / pillen de glitterdekjes veel sneller dan de gewone dekjes? Want de gewone dekjes kunnen het wel hebben, dat weet ik zeker.

Tot nu toe heb ik ES dekjes altijd nog voor €65 exclusief verzendkosten verkocht op marktplaats/facebook. Voor minder vind ik echt zonde. En dat betaalde men toen ook, dat was de normale prijs die vrijwel iedereen vroeg.

NorwayFjordJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 09:37

Hmm het is misschien ook vraag/aanbod. Heb het idee dat er nu tweedehands veel aanbod is en er staan gewoon veel dekjes voor €50 of minder, dan ga ik zelf iig niet meer betalen haha. En moet zeggen dat ES nu ook wel veel collecties aan het uitbrengen is dus dat helpt niet voor de prijzen denk ik. Oudere dekjes zullen misschien nog wel beter verkopen omdat er daar minder van zijn.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 11:07

Hi dames, sorry dat ik binnenval, maar kunnen jullie mij vertellen welke kleur dit dekje is?

Afbeelding

Afbeelding

Dank jullie wel alvast voor jullie hulp!

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 13:43

roosje78 schreef:
Hi dames, sorry dat ik binnenval, maar kunnen jullie mij vertellen welke kleur dit dekje is?

[ [url=m/jZ736L.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OFAhFM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is de plait grey zie ik online! Zelf heb ik de plait beige, hetzelfde patroontje *D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 14:53

Ik heb geloof ik €45,- inclusief verzenden betaald voor de ES Mahagony. Die 1x gebruikt is. Ik ga ook echt niet meer betalen. Dan wacht ik wel. Of ik koop hem nieuw als ik hem écht graag wil

Flubberboot

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:55

Ik koop niks tweedehands, durf het niet. Te veel verhalen van oplichting gehoord dus no thanks!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 16:00

Als je dekjes nieuw met korting kunt kopen, ga je dat natuurlijk niet voor 2e hands betalen.

Behalve bij n heel speciaal dekje misschien.

Ik rijd liever met le mieux. Had de dekjes in cob gekocht voor de ponys . Maar de ene wordt bijna altijd met springzadel gereden ( geen zorgen, hij heeft 3 ES pony springdekjes :P ) en bij de andere liggen ze niet zo geweldig.

Voor m'n paard vind ik ze net te klein , al kan het wel.

Heb best wel wat 2e hands gekocht en dat is tot nu toe ( * klopt af* ) altijd goed gegaan. Kijk wel altijd naar de recensies over de verkoper .

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 16:13

Heb een foto van mijn nieuw dekje tr paard op een Vos
Sorry doe het liver zo heb niet graag Mijn paard op een openbaar forumAfbeelding

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 18:01

Flubberboot schreef:
Ik koop niks tweedehands, durf het niet. Te veel verhalen van oplichting gehoord dus no thanks!

Ik koop vaak van bekenden en anders vraag ik altijd of ik op mag halen. Als ik een adres heb dan durf ik daarna wel te vragen of ze misschien alsnog willen verzenden.

Oh en van mensen uit dit topic durf ik het ook wel aan.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 18:25

Ja via hier zou ik het ook wel durven! Maar facebook of marktplaats niet. Plus vaak zijn ze voor mij nog te duur met het risico erbij gerekend.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 20:21

Ik zag net de dark grey ruffle pearl in een filmpje van PS, maakte me wel een beetje blij eigenlijk :wow: :j

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 21:57

Lijkt erop dat Esstockholm met een nieuwe variant van dekje gaat komen.
Deze foto zag ik op hun instagram staan.

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 22:09

romyvs schreef:
Lijkt erop dat Esstockholm met een nieuwe variant van dekje gaat komen.
Deze foto zag ik op hun instagram staan.

[ [url=m/ke5IHi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op hun eigen Insta? Ik zie hem niet op de één of andere manier.

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 22:28

Ja op Esstockholm en dan de 4e post.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 22:53

Ik zie hem idd, dank je! Is dat niet de Modern Tech Navy met een bontje eronder en bedrukt?

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 22:56

In de tekst onder de foto staat new dark Venice collection.

Maar hij lijkt zo inderdaad wat donkerder.

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 23:06

Ik denk dat ze kleding bedoelen van de dark venice collectie en niet het dekje

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 23:08

flintstones schreef:
Heb een foto van mijn nieuw dekje tr paard op een Vos
Sorry doe het liver zo heb niet graag Mijn paard op een openbaar forum[ [url=m/21q0T3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er mooi uit! Thanks voor de foto. :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 23:27

Ja, de kleding is van de Dark Venice collectie, het dekje niet. De bodywarmer en de rijbroek.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 06:08

Vinden jullie het er raar uitzien met de bareback pad op het dressuurdekje of niet? Ik keek nog even naar de maten van de springdekjes en die zijn 6cm korter dan de dressuurdekjes. Dat kon haast wel weer te kort zijn als ik zo kijk. Misschien is zo toch beter, met de dressuurdekjes, vind het lastig te zeggen.

Afbeelding

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 09:07

Sydney_Zorro schreef:
roosje78 schreef:

[ [url=m/jZ736L.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OFAhFM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is de plait grey zie ik online! Zelf heb ik de plait beige, hetzelfde patroontje *D

Dank!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 09:09

Texas, ik vind het niet mooi om eerlijk te zijn :o Ik zou het ook zonde vinden van de glitterdekjes, dus ik zou een glad of goedkoper dekje gebruiken voor je bbp.

Ik vind de Dark Venice zo mooi, maar even koopverbod hier -O- :D

Ik heb al redelijk wat dekjes verkocht, de meeste gewoon aan bekenden inderdaad, af en toe via internet maar ik heb ook al eens een standje gehad op een tweedehandsbeurs. Wat ik verkoop is ook praktisch in nieuwstaat dus ik ga niet onder de 50 euro voor een dekje. Dan blijven ze maar in de kast liggen

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 09:12

Texas02 schreef:
Vinden jullie het er raar uitzien met de bareback pad op het dressuurdekje of niet? Ik keek nog even naar de maten van de springdekjes en die zijn 6cm korter dan de dressuurdekjes. Dat kon haast wel weer te kort zijn als ik zo kijk. Misschien is zo toch beter, met de dressuurdekjes, vind het lastig te zeggen.

[ [url=m/fluZE4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als er maar iets onderligt om je paard te beschermen toch? Ik heb een barebackpad, lijkt op die van jou, en rijd ook altijd met dressuurdekjes eronder. Minder mooi dan met een zadel, maar ja. Voor die paar keer rijden maalt dat minder uit voor mij.