Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quickly2003 schreef:Heeft iemand van jullie wel eens bij spicehorse.eu besteld? Ik zie daar heel veel ES producten in de korting staan!
Esther_r20 schreef:Juniores schreef:Ohhh ik vind dat nieuwe kleurtje echt heel leuk! En ik las ergens een nieuwe paarse, die zou ik ook wel graag willen. Beide maar toevoegen aan mijn wishlist.. (naast de bordeaux en olivine)
Ik heb eventueel de bordeaux met bandages en vest maat M. Ik twijfel of het wel mijn kleur is
anoukwendy schreef:Ania schreef:Pff ik ben al bijna 2 weken op mijn ES bestelling aan het wachten.. heb nog niet eens mail gehad dat het verstuurd is.
Wat heb je besteld? Dat is voor es wel een beetje apart, die zijn altijd heel snel. Heb je al contact gehad?
Danique_G schreef:[ [url=m/a9BNgh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo blij, de ps of Sweden hermine navy and de es royal classic als set! Zoek nog steeds een vergelijkbare blouse voor bij de champagne. Vind de hermine vooral prettig omdat ik het naar kantoor ook aan kan. Ze hadden er eerst eentje met een streepje maar die is niet meer te verkrijgen helaas ..
Die van Matt Harnacke lijkt donkerder en meer groen te hebben dan de Moroccan. Heel erg mooi! Maar niet goed voor de portemonnee