Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bliksemflits schreef:YentlShots schreef:Zo inderdaad ja, ik dacht vanaf de webfoto's dat ze echt veel gelijkenis hadden maar valt zeker mee! Ik heb niks gezegd.
De bovenste is burgundy denk ik he? Dan zou ik alsnog mulberry in dressuur nemen
Duidelijke foto ja!
Ik neig ook het meest wel naar inderdaad de Mulberry in dressuur, en dan straks misschien de Navy of Hunter Green als springkleurtje erbij
En ja luxeprobleem welMaar ik doe 2 ES dekjes weg dus vind dat er dan wel een nieuwe in de plaats mag komen
Getup schreef:Figo88 schreef:Ik.moet.niks.meer.kopen![]()
Maar zouden jullie voor een bruine de Plum of de Chili Red kiezen?
Plum !!!! Chili Red past ook prima, trouwens. Maar persoonlijk vind ik de Plum zo mooi
Moossie90 schreef:Naomi_Haffie schreef:Bij mijn “ dealer “ komt het ook morgen binnen! Laat ik daar nou ook net moeten zijn morgen
De loires of de suedes?
Figo88 schreef:ava_krause schreef:Yeeeey ik ben een happy kiddoSage is binnen, wat een super mooie kleur! Wauw. Mijn lieveling bij far.
Baselayer matcht echt goed, foto vertekent het.
[ [url=m/RNfbvN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, die is echt heel mooi ja! Ik kan niet wachten op de foto's als hij op je bruine ligt!
Figo88 schreef:Donja1996 schreef:Ik ben opgelicht met mn blueberryHet is een cotton in plaats van suede... Not so funny
De verkoopster is wel grappig heeft ze er n kaartje aan gedaan dat t n suede is![]()
[ [url=m/0AeXDq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je bent niet opgelicht. Dat is gewoon hoe de Blueberry is, het is een andere soort suède dan hoe de suède nu is (beetje tussen cotton en suède in). Ik heb de Blueberry ook gehad en op mijn kaartje stond precies hetzelfde. Geen zorgen dus, je hebt the one and only Blueberry ontvangen
ava_krause schreef:Yeeeey ik ben een happy kiddoSage is binnen, wat een super mooie kleur! Wauw. Mijn lieveling bij far.
Baselayer matcht echt goed, foto vertekent het.
[ [url=m/RNfbvN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zal binnenkort fotos in de zon maken op mijn donkerbruine en roodbruine