Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaricoGraphy schreef:Hey, klein vraagje. Als ik over een klein jaar een boomloos zadel laat passen bij Harley, gaat dit zadel dan nog passen van zodra de bespiering veranderd?
Dit is naar aanleiding van een reactie in mijn ander topic over bit of bitloos combineren.
minikatje schreef:mijn "jaarling' is 21 maanden. Geen jaarling maar bijna twenter dus.MaricoGraphy schreef:Hey, klein vraagje. Als ik over een klein jaar een boomloos zadel laat passen bij Harley, gaat dit zadel dan nog passen van zodra de bespiering veranderd?
Dit is naar aanleiding van een reactie in mijn ander topic over bit of bitloos combineren.
Je hebt een jaarling, kun je hem niet even gewoon lekker in de weide laten staan.
Misschien heb je dan tijd om alles uit te zoeken en niet gelijk alles op zijn rug te willen gooien.
Als je wilt rijden dan had je een ouder paardje moeten kopen of je haf na laten kijken op eigen kosten.
Je kan nu wel telkens je hoofd in het zand stoppen en al het advies overslaan maar kijk alsjeblief eventjes naar jezelf en naar je topics van de afgelopen tijd.
Ik zou het ontzettend jammer vinden als het bij jou en Spock mis zou gaan om dat je teveel en te snel wilt
Dit is niet hard bedoelt maar op de een of andere manier lijkt niets door te dringen.
minikatje schreef:MaricoGraphy schreef:Hey, klein vraagje. Als ik over een klein jaar een boomloos zadel laat passen bij Harley, gaat dit zadel dan nog passen van zodra de bespiering veranderd?
Je hebt een jaarling, kun je hem niet even gewoon lekker in de weide laten staan.
Misschien heb je dan tijd om alles uit te zoeken en niet gelijk alles op zijn rug te willen gooien.
Als je wilt rijden dan had je een ouder paardje moeten kopen of je haf na laten kijken op eigen kosten.
Je kan nu wel telkens je hoofd in het zand stoppen en al het advies overslaan maar kijk alsjeblief eventjes naar jezelf en naar je topics van de afgelopen tijd.
Ik zou het ontzettend jammer vinden als het bij jou en Spock mis zou gaan om dat je teveel en te snel wilt
Dit is niet hard bedoelt maar op de een of andere manier lijkt niets door te dringen.
Maartje1990 schreef:Zo, even rustig, volgens mij bedoeld ze het 1 hypothetisch en twee dan is haar paard alweer een stuk ouder. Ik weet toevallig over welke reactie het gaat, een reactie op een bericht van mij was dat en zij vraagt dat hier gewoon na.
Ik had daar gezegd dat een boomloos ook nog goed passend is als er in de bespiering wat veranderd, dat ik binnenkort iemand liet komen om een boomloos zadel te passen, maar dat ik waarschijnlijk pas over 1 of 2 jaar zadelmak ga maken, maar dat (als het zadel nu past) dat over 2 jaar (als ze wellicht ook weer wat veranderd was qua groei) dat niets uitmaakte (hoogstens een andere pommel). Mij is dat hier in het topic door verschillende mensen verteld en zij wilde het nog even navragen in dit topic (had er namelijk niet bijgeplaatst dat ik dat hier al had gevraagd).
Iemand reageerde daar in ieder geval op dat dat onzin was. En dáárom vraagt zij dat hier nog na.
Pippaa schreef:Miriam, bevalt de Atlanta niet? Volgens mij heb je hem alweer op marktplaats gezet. Jammer zeg!