Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NathalietjeB schreef:Ik heb de kit die ladykim had gepost gebruikt en t is idd gewoon mogelijk
xGwennn_94 schreef:2 potjes heb je genoeg aan enkel is een zadel niet aan te raden bladerd bij je beugelriemen er snel af, persoonlijk zonde van je geld.
Leen schreef:sorry, maar dit vind ik echt lelijk, beetje van dat jaren' 70 bruin ofzo.De meeste hun laarzen begonnen wel af te 'bladderen' na veel wrijving. Het is niet dat het er af valt, of getrokken kan worden, maar het is gewoon alsof je er over zou schuren.
Mijn neusriem die ik gehad had blijft super, zadel heb ik ondertussen verkocht maar dat had blijkbaar ondertussen ook lichte slijtplekjes waar de benen kwamen.
Dingen waar weinig wrijving op komt zoals hoofdstellen, halsters,... kan prima. Laarzen en zadels moet je super goed ontvetten en extreem dunne laagjes aanbrengen. De eerste lagen zou je eigenlijk al bijna geen kleur verschil mogen hebben, zo dun moeten de laagjes eigenlijk zijn.
[ [url=m/2YRkic.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je hebt wel 2 soorten verf, de leerverf (angelus nog andere merken hoor) en indringverf. Indringverf gaat er echt in en kleurt niet af of wordt ook niet minder. Maar die kan alleen van licht naar donker. De leerverf kan ook van donker naar licht.