Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elco schreef:knollentuin schreef:mag ik vragen waarom de geweldige marjolein er mee gaat stoppen dan?
Goed haar zakken gevuld..
En het wordt haar te heet onder d'r voeten er zijn er namelijk een paar helemaal niet blij met haar..
Snoevie schreef:Ja natuurlijk denk ik zo over arie. En jij mag ook gerust zo over iemand denken dat moet jij helemaal zelf weten. Alleen heb ik dankzij hem ruim 1000 euro verloren. Was nergens mijn bedoeling jou als persoon vervelend te benaderen,maar het kwam van jou naar mij vervelend over in mijn ogen
Snoevie schreef:Wel erg vervelend voor jou. Ik ben er bij arie wel ingetrapt
Snoevie schreef:Hoi,klopt ja. Ik heb er trouwens ook nog een fysio bijgehad. En die zij hetzelfde. Mijn pony had rugproblemen door de te lange kussens
Ik geloof ook niet zomaar alles. Vandaar de fysio erbij die ook ervaren is met zadelproblemen
Snoevie schreef:Nee je hebt zeker wel een punt. Had me ook voorgenomen arie niet meer te noemen. Ik wilde een heel ander zadel garmy en heb ingeruild. Dat had ook niet gehoeven,maar dat wilde ik zelf
Paperboy schreef:ik heb ook kussens zonder tab, maar ik moet zeggen mijn zadel ligt er wel beter door. Met tabs lag hij voor erg hoog. Mijn paard is een koudbloed met een normale schoft.
Ik weet niet of met of zonder tabs nu alleen met de schoft te maken heeft.....
Snoevie schreef:Nee je hebt zeker wel een punt. Had me ook voorgenomen arie niet meer te noemen. Ik wilde een heel ander zadel garmy en heb ingeruild. Dat had ook niet gehoeven,maar dat wilde ik zelf
garny95 schreef:Paperboy schreef:ik heb ook kussens zonder tab, maar ik moet zeggen mijn zadel ligt er wel beter door. Met tabs lag hij voor erg hoog. Mijn paard is een koudbloed met een normale schoft.
Ik weet niet of met of zonder tabs nu alleen met de schoft te maken heeft.....
ik denk dat je erachter komt door gewoon eens en mening van andere fitters te vragen, maar er blijven er weinig over zo ondertussen![]()
ik vind het wel goed voor nu, voorlopig kan ik weer rijden en daarna gaan we op speur naar fitter nummer drie, ik heb er wel van geleerd dat je zelf ook van je zadel meer moet weten want dan wordt je gesprekspartner van je fitter, ik ga niets meer zomaar aannemen
garny95 schreef:ben ik ook wel benieuwd naar Paperboy.
tenslotte is er maar een de expert en dat is je paard