WOW zadel,is het echt wow?Alle ins en outs! Deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:22

ik begrijp dat ze heel veel credits bij julie opgebouwd heeft, maar jullie verdedigen haar als een leeuwin dr jongen. iedereen mag zn mening geven , persoonlijke ervaringen zijn dat. jullie zijn misschien weer ontevreden over iemand anders. ik vind dat dat moet kunnen en dat dat mogelijk moet zijn.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:25

Ja mee eens. Ik vind het alleen hinderlijk dat er leugens neergezet worden. Wie echt intresse zou hebben kan contact opnemen toch.
Ik reageer zo omdat ik wel heel tevreden ben. En een ander weer niet,prima toch. Maar blijf dan wel een beetje fatsoenlijk reageren,ipv opmerkingen als: kan je niet tegen de waarheid. Heel volwassen

Inderdaad ieder zijn voorkeur en dat moet zeker kunnen!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:27

Tuurlijk moet iedereen zn eigen mening hebben jij vind dr niets moet je zelf weten als je uit eerste hand praat heb je ook recht op spreken (ik ken je niet dus dat weet ik niet)

Maar wij uiten onze teleurstelling omdat ze stopt en voor ons DE fitter was veelal lnaar fiasco's met anderen logisch toch dat we dat willen uiten. Daarin tegen heb ik 2 slechte ervaringen met andere fitters waar andere lyrisch over zijn ik vind het prima maar voor mij nooit meer.

Met snoevie eens een beetje volwassenheid is wel op zn plaats, iedereen heeft zn eigen persoonlijke favorite ik wil niemand een fitter opdringen maar zou zoals gezegd haar altijd aan hebben beveeld door mijn persoonlijke ervaringen.

Elco

Re: WOW zadel,is het echt wow?Alle ins en outs! Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:30

Maar Snoevie doe jij niet precies hetzelfde over Arie dan.??? Of mag jij dat dan wel doen.?
En natuurlijk mag iedereen zijn eigen mening uiten..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:32

Ja natuurlijk denk ik zo over arie. En jij mag ook gerust zo over iemand denken dat moet jij helemaal zelf weten. Alleen heb ik dankzij hem ruim 1000 euro verloren. Was nergens mijn bedoeling jou als persoon vervelend te benaderen,maar het kwam van jou naar mij vervelend over in mijn ogen

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:36

Dan kunnen wij elkaar de hand schudden..Maar Marjolein vind ik niet klantgericht bezig zijn en allerlei smoesjes als ze niet op tijd kan komen..En dan ook nog andere onderdelen leveren dan als op de bon.!! Nee als we het over genaaid hebben, dan spant zij toch echt wel de kroon..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:40

Haha ja dan wel. *steekt hand toe*
Ik heb dat nooit gehad. Altijd netjes op tijd en geleverd waar ook om gevraagd is.

Wat arie gedaan heeft is een heel verhaal maar belangrijkste is een tig maten te wijde boom en te lange kussens wat dus bij elkaar problemen gaf

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:09

Pffffff, nou ik heb niet eens tijd om helemaal enthousiast te raken van een fitter want als ze 1 geweest zijn stoppen ze ermee :')

Ik hoop binnenkort iemand te treffen die wat langer blijft ;) Toch wel prettig als ze na een paar keer je paard etc kennen en ik ook niet elke keer
weer een heel topic af hoef te struinen naar goede en minder goede ervaringen.

Het wordt maar gewoon iemand kiezen en hopen dat ik daar een goed gevoel bij heb, ik ben nog geen fitter tegengekomen waar alleen maar positieve verhalen over zijn....

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:14

Succes paperboy,het zal niet gemakkelijk zijn.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:37

Elco schreef:
knollentuin schreef:
mag ik vragen waarom de geweldige marjolein er mee gaat stoppen dan? :o

Goed haar zakken gevuld..
En het wordt haar te heet onder d'r voeten er zijn er namelijk een paar helemaal niet blij met haar..

ik dacht al, ben ik de enige die haar niet zo de hemel inprijst ?

Ze is erg overtuigend en buitengewoon aardig, het ging mij allemaal even te snel en ik wilde helemaal geen andere kussens en andere seat onder de door Arie de Boer geleverde Wow.
Ze wilde mij ( gebruikte ) kussens verkopen zonder tab ( 375,- bijleggen ) en als je je wat in het zadel verdiept dat is een kussen zonder tab voor een paard met een hoge schoft en die heeft mijn paard niet, ik heb haar de kosten van een check betaald die er niet was, want we gingen heel snel sleutelen aan het zadel want er mankeerde van alles aan volgens haar en het ging richting hoge kosten of anders inruilen voor weinig ( 1200 voor een 2 jaar oude wow :P )
Inmiddels heb ik weer checkkosten betaald aan een ander en rij ik weer vrolijk rond zonder anders kussens of seat, maar wel met een andere headplate en de singelstoten liggen anders ( checkkosten 75 euro ).
Ik voel me aardig genomen ook al ben ik niet op haar aanbieding ingegaan, want een Wow aanschaffen is een investering en ik wil er wel vanuit kunnen gaan dat de fitter waar ik zaken mee doe een juiste intentie heeft. Die indruk kreeg ik in ieder geval niet, maar de tevreden klanten waarschijnlijk wel.

Ik verwacht dat de bokkers die erg tevreden over haar zijn, deze 'aanpassingskosten etc'. niet hebben gekregen en voor jullie is het dan inderdaad jammer dat ze stopt,
ik had sowieso besloten haar niet meer te bestellen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:40

Wel erg vervelend voor jou. Ik ben er bij arie wel ingetrapt

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:45

Snoevie schreef:
Ja natuurlijk denk ik zo over arie. En jij mag ook gerust zo over iemand denken dat moet jij helemaal zelf weten. Alleen heb ik dankzij hem ruim 1000 euro verloren. Was nergens mijn bedoeling jou als persoon vervelend te benaderen,maar het kwam van jou naar mij vervelend over in mijn ogen

Ik wil hier wel even op ingaan, als ik inging op het advies van Marjolein dan kon ik zeggen dat ik dankzij Arie 1600 euro kwijt was, maar dat is niet het geval, Arie heeft een prima zadel geleverd en ik ben niet op haar aanbieding ingegaan, want bovenop de aanpassingskosten viel ze Arie ook af en ze is wel overtuigend want wat weet ik nu van een goedpassend zadel ?

Ik heb hier alleen geen geldboom in de tuin en ben verhaal gaan halen en nu blijkt dat ik voor 75 euro gewoon klaar ben en weer vrolijk kan gaan rijden, daar had ik Marjolein ook voor besteld maar het kreeg bij haar een hele andere wending

Ik vul even in. maar zijn die 1000 euro van jou ook aanpassingen geweest misschien?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:47

Hoi,klopt ja. Ik heb er trouwens ook nog een fysio bijgehad. En die zij hetzelfde. Mijn pony had rugproblemen door de te lange kussens

Ik geloof ook niet zomaar alles. Vandaar de fysio erbij die ook ervaren is met zadelproblemen
Laatst bijgewerkt door Snoevie op 01-10-11 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:48

Snoevie schreef:
Wel erg vervelend voor jou. Ik ben er bij arie wel ingetrapt

ik heb nog nooit gehoord dat iemand er bij hem is 'ingetrapt', wil je er meer over kwijt ?

Bij mij was het alleen die 75 euro en ik vind het een hele vervelende situatie geworden omdat je verwacht dat je kan vertrouwen op een ander, ik vind het ook niet netjes om andere fitters af te kraken

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:49

Snoevie schreef:
Hoi,klopt ja. Ik heb er trouwens ook nog een fysio bijgehad. En die zij hetzelfde. Mijn pony had rugproblemen door de te lange kussens

Ik geloof ook niet zomaar alles. Vandaar de fysio erbij die ook ervaren is met zadelproblemen

Maar kussens kosten toch geen 1000 euro, ik kon die van mij inruilen voor 375 euro ?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:51

Nee je hebt zeker wel een punt. Had me ook voorgenomen arie niet meer te noemen. Ik wilde een heel ander zadel garmy en heb ingeruild. Dat had ook niet gehoeven,maar dat wilde ik zelf

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:51

knollentuin schreef:
pas maar op ,je krijgt zo een pb van dr.. zelf al eerder meegemaakt toen ik aangaf haar geen fijne fitter te vinden ;)

_/-\o_ tja

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:52

ik heb ook kussens zonder tab, maar ik moet zeggen mijn zadel ligt er wel beter door. Met tabs lag hij voor erg hoog. Mijn paard is een koudbloed met een normale schoft.
Ik weet niet of met of zonder tabs nu alleen met de schoft te maken heeft.....

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:56

Snoevie schreef:
Nee je hebt zeker wel een punt. Had me ook voorgenomen arie niet meer te noemen. Ik wilde een heel ander zadel garmy en heb ingeruild. Dat had ook niet gehoeven,maar dat wilde ik zelf

nou snel maar vergeten dan en hopelijk kan je nu weer fijn rijden zonder problemen waar daar schaf je de Wow tenslotte voor aan

waarom ik nu reageerde is dat ik ook negatieve berichten las, was alles positief gebleven dan was dat van mij waarschijnlijk een incident, maar dat geloof ik niet

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:56

Waar ik trouwens erg van baal is dat ik nog steeds mijn aankoop factuur niet heb en waarschijnlijk niet meer zal krijgen....... Op mail wordt niet gereageerd, echt heel irritant :(

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:59

Paperboy schreef:
ik heb ook kussens zonder tab, maar ik moet zeggen mijn zadel ligt er wel beter door. Met tabs lag hij voor erg hoog. Mijn paard is een koudbloed met een normale schoft.

ik denk dat je erachter komt door gewoon eens en mening van andere fitters te vragen, maar er blijven er weinig over zo ondertussen :+
ik vind het wel goed voor nu, voorlopig kan ik weer rijden en daarna gaan we op speur naar fitter nummer drie, ik heb er wel van geleerd dat je zelf ook van je zadel meer moet weten want dan wordt je gesprekspartner van je fitter, ik ga niets meer zomaar aannemen

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 16:02

Snoevie schreef:

ik bedoelde jou niet hoor, maar ik bedoelde fitters onder elkaar, vooral als ze werk van elkaar overnemen

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 16:12

garny95 schreef:
Paperboy schreef:

ik denk dat je erachter komt door gewoon eens en mening van andere fitters te vragen, maar er blijven er weinig over zo ondertussen :+
ik vind het wel goed voor nu, voorlopig kan ik weer rijden en daarna gaan we op speur naar fitter nummer drie, ik heb er wel van geleerd dat je zelf ook van je zadel meer moet weten want dan wordt je gesprekspartner van je fitter, ik ga niets meer zomaar aannemen

Nouja er moet nu toch een nieuwe fitter komen (ook nr.3). Ik ga in ieder geval voor de zadelcheck mijn Fysio laten komen dat heb ik vorige keer ook gedaan dan heb ik in ieder geval de bevestiging dat het paard geen klachten heeft van het zadel. Behalve een headplate en lucht komt er bij mij ook niets meer voorlopig......

Wanneer wel of geen tabs ben ik nog niet over uit, volgens de boeken zou mijn paard een kussen met tab moeten maar zonder lijkt beter te liggen.
Met tab kroop mijn zadel ook wat meer naar voren, blijft nu netjes liggen. Zijn er hier meer mensen die hierin een uitzondering zijn?

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 16:16

ben ik ook wel benieuwd naar Paperboy.
tenslotte is er maar een de expert en dat is je paard :)

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 16:54

garny95 schreef:
ben ik ook wel benieuwd naar Paperboy.
tenslotte is er maar een de expert en dat is je paard :)

Helemaal waar, ik heb de vraag met foto van mijn paard bij Wow zelf neergelegd. Misschien word ik er wat wijzer van, want als straks mijn nieuwe fitter
weer over kussens met tabs begint dan weet ik het ook niet meer :o.